Vrele gume

Forum internet izdanja časopisa za automobilizam, motociklizam i nautiku
Danas je Pet, 31. 10 2014. 16:06

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 319 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 22  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta: Re: Novo vs polovno
PostPoslato: Sre, 30. 3 2011. 17:29 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet, 12. 10 2007. 2:32
Postovi: 7900
Lokacija: Novi Sad
Garaža: VW Caddy 1.9TDI, 207 1.4hdi
zex je napisao:
I jos nesto challenger/Velickovic, trazio sam pola sata, ali sam nasao...
Citiraj:
Velickovic
Evo moje liste sa Golf-a 4 TDI PD 2001god

Datum: Kilometraža: Opis radova: Cena:
10.3.2008 75250 Zupcasti i kanalni kais, mali roler, semerinzi bregaste i radilice, karike VAG, 178.000din
termostat, merač temperature, semeninzi ventila orignal VAG.
Prednji amortizeri Monroe, prednji diskovi TRW, antifriz G12,
protokmer VAG, ventil turbine VAG, akumulator BOSCH S4
ulje selenia 10w40, filteri ulja, vazduha, klime, goriva UNICO.
4 gume Michelin energy saver 195-65/15.
2.4.2008 77800 Radio PIONNER 4000UB, usb 7500din
78300 Ulje selenia 10w40, filteri ulja 2400din
82000 Ulje selenia bez filtera 2000din
85000 Filter vazduha MANN I filter kabine UNICO 1300din
86500 Ulje selenia 10w40, filter ulja unico, regler alteratora VAG ( remontovan ) 5900dn
90300 Selenia TURBO DIESEL 10w40. filet ulja UNICO 2400din
93750 Zadnji diskovi I plocice VAG 16.300din
94480 Selenia TURBO DIESEL 10w40. filet ulja UNICO 2400din
99000 Selenia TURBO DIESEL 10w40. filet ulja UNICO 2400din
103780 Selenia TURBO DIESEL 10w40. filet ulja UNICO 2400din
105000 Filter vazduha FRAM I filter kabine UNICO 1200din
107800 Selenia TURBO DIESEL 10w40. filet ulja UNICO 2400din
109800 Hidro podizaci, orginal WW 16800din
9.11.2008 109800 Prednji amortizeri original WW, pogace I lezajevi 14200din
110800 Selenia TURBO DIESEL 10w40. filet ulja UNICO 2400din
112000 4 gume michelin alpin 195/65 r15 ( letnje skinute ) 24500din
115080 Filter vazduha MANN I filter kabine UNICO 1400din
115150 Selenia TURBO DIESEL 10w40. filet ulja UNICO 2400din
118800 Selenia TURBO DIESEL 10w40. filet ulja UNICO 2400din
122800 Selenia TURBO DIESEL 10w40. filet ulja UNICO 2400din
125000 Filter vazduha FRAM I filter kabine UNICO 1300din
127600 Sajle rucne kocnice I rucuca menjaca original WW 6700din
129100 Selenia TURBO DIESEL 10w40. filet ulja UNICO 2400din
133200 Selenia TURBO DIESEL 10w40. filet ulja UNICO 2400din
135000 Filter vazduha FRAM I filter kabine UNICO 1300din
10.5.2009 137956 Selenia TURBO DIESEL 10w40. filet ulja UNICO 2400din
137956 Selen blokovi prednjih viljuski, original VAG 3900din
18.5.2008 139541 Prednji diskovi I plocice original VAG 22600din


Evo liste za AUDI.

Datum: Kilometraža: Opis radova: Cena:
30.5.2009 147985 Galax Racing 5w40 filret ulja MANN, filter goriva UNICO
filter klime MANN I filter vazduha MANN 4300din
16.6.2009 151235 Galax Racing 5w40, filter ulja MANN 2960din
20.6.2009 151500 Prednje I zadnje plocice TRW 6700din
24.6.2009 152400 Zamajac, korpa, lamela I druk lezaj original WW Autokomerc 116400din
9.7.2009 154468 Galax Racing 5w40, filter ulja MANN 2960din
27.7.2009 158800 Galax Racing 5w40, filter ulja MANN 2960din
28.7.2009 159100 4 Letnje gume MICHELIN ENERGY SAVER 29800din
29.7.2009 159200 filter klime MANN I filter vazduha MANN 3400din
29.7.2009 159200 Rucica prednje kasete 2654din
1.8.2009 161700 MOTUL 505.01 filter ulja MANN 5500din
12.8.2009 162200 Veliki servis, zupcasti, roleri, pumpa za vodu, semerinzi brefaste I radilice 39870din
antifriz termostat , podizac stakla kod suvozaca.
30.8.2009 168850 Filter goriva VAG 30e
31.8.2009 169200 Zamena hidraulicnog nosaca motora ( kod suvozaca ). 8700din
2.9.2009 169450 Galax Racing 5w40, filter ulja Unico 2960din
7.9.2009 170254 Zamena podizaca stakla na vozacevim vratima, ugradnja rucice tempomata 16700din
Prednji diskovi I plocice original VAG 20800din
9.9.2009 170380 Filteri vazuha I klime original VAG 40e
30.10.2009 174653 Galax Racing 5w40, filter ulja MANN 2960din
1.1.2009 174785 Reglaza trapa, merenje kompresije motora 3890din


I molim te da vise ne lazes, jer ima nas koji smo ovde godinama i dobro znamo....Ono sto je evidentno je da posle 01.09.2009. nisi nista pisao u temoi za svoj auto, a tema iz koje je ovo kopirano je izbrisana..>Nasao sam post u jednoj drugoj temi...Sta si jos na tom odlicnom A4 menjao sam Bog zna...

Ne znam sto si trazio ovaj post jer ja ne vidim neke kvarove ovde, ako cemo iskreno osim sto sam boldovao. :roll:
A za A4 sa 250-400.000km iza sebe to i nije nista nenormalno, pa vise izgubi vlasnik novog i30 za 1 godinu nego sto je ovde ulozeno u kvarove.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Novo vs polovno
PostPoslato: Sre, 30. 3 2011. 17:41 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto, 30. 8 2005. 16:12
Postovi: 3440
Garaža: Fiat Marea Weekend 1.9jtd HLX
Citiraj:
10.3.2008 75250 Zupcasti i kanalni kais, mali roler, semerinzi bregaste i radilice, karike VAG, 178.000din


Samo ovde je dao preko 2000 evra. Ako je zamena kaiseva i rolera da kazemo redovno odrzavanje, ovo ostalo malo teze da je

_________________
Telekomunista 8)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Novo vs polovno
PostPoslato: Sre, 30. 3 2011. 17:46 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto, 24. 1 2006. 15:54
Postovi: 17831
Lokacija: NS
Ni ja ovde ne vidim neke ultra ne standardne kvarove za tu km.

_________________
SlikaSlika

Life is funny, skies are sunny
Bees make honey, who needs money


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Novo vs polovno
PostPoslato: Sre, 30. 3 2011. 21:16 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto, 30. 8 2005. 16:12
Postovi: 3440
Garaža: Fiat Marea Weekend 1.9jtd HLX
Nista, osim skoro pa generalne na motoru :lol:
Kako to da kad na bilo kom automobilu crkne termostat kazete da je u pitanju kvar, a kad neko isti zameni na VW onda je to normalno redovno odrzavanje?
Ili kad na renou, fiatu, opelu... crkne kvacilo pa daju 400-500 evra za popravku onda je to strasno, a kad on da za istu stvar 1200 evra onda je to normalno i OK?

_________________
Telekomunista 8)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Novo vs polovno
PostPoslato: Sre, 30. 3 2011. 21:25 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet, 12. 6 2008. 11:31
Postovi: 15069
Lokacija: Novi Beograd
Garaža: Peugeot 406 SW
Pa, sta mislis, koliko kosta kvacilo i zamajac u ovlascenom servisu Peugeot-a? :D


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Novo vs polovno
PostPoslato: Sre, 30. 3 2011. 21:27 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto, 24. 1 2006. 15:54
Postovi: 17831
Lokacija: NS
Karike su daleko od generalne motora, ako se njihovom promenom resi problem. A na toj km, pa i dosta manjoj je termostat i slicna govanca supotrosna roba, da li na Fiatu , Tati Nano ili Cadillacu - nebitno.

_________________
SlikaSlika

Life is funny, skies are sunny
Bees make honey, who needs money


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Novo vs polovno
PostPoslato: Sre, 30. 3 2011. 21:38 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto, 30. 8 2005. 16:12
Postovi: 3440
Garaža: Fiat Marea Weekend 1.9jtd HLX
Ne odustajes? Pa covek izmenjao pola motora bre. Dao dve hiljade evra za to, a tvrdi da je odlican i da nije imao kvarova osim "par sitnica" [smilie=mad0218.gif]

_________________
Telekomunista 8)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Novo vs polovno
PostPoslato: Sre, 30. 3 2011. 21:47 
OffLine
Moderator

Pridružio se: Sre, 13. 7 2005. 16:21
Postovi: 6660
Lokacija: Sabac
Garaža: Trnutno idem peske :)
za auto sa predjenih 400.000 km, naravno da je normalno...Uzgred auto sa 400.000 km nije auto vec grob...Samo zaboravljate koliko je pricao u istoj temi o 120.000 km, a zatim, poslednji post je iz septembra 2009. a od tad je proslo 1.5 godina i ko zna sta je sve na njemu menjano...Uzgred, nema auta iz uvoza koji kad se kupi u Srbiji, nije blizu te kilometraza a svi ostali su krsevi...Da je malivuk to menjao na 406, ne bi ostao ziv od price kako je to francusko sr***...Renault ima probleme sa elektronikom, a sta je sa podizacima na audi-u? Citirao sam sve ovo samo da se malo prizove pameti i ne lupeta vise po forumu i ne pljuje po svemu ostalom jer mi je vise muka od pojedinih pristrasnih i ostrascenih...Ne mozes popricati sa ljudima ozbiljno da se oni u sve ne razumeju kao Marica u kantar...
Malivuk, on je platio originalni deo, a menjao van ovlascenog servisa...
Uostalom i u prethodnog GIV se kleo da je avion, a pogledaj tamo listu delova...

_________________



Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Novo vs polovno
PostPoslato: Sre, 30. 3 2011. 22:00 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon, 24. 1 2011. 20:27
Postovi: 989
Lokacija: Novi Sad
Garaža: Megane III 1,9Dci GT Line
Zju koliki spisak delova...pa tek sad vidim u čemu je štos, da Vama uopšte nije dosadno, pošto ste konstantno kod majstora, te kajš, te gume u startu, te turbina, te kvačilo, te limar, te farbar...kad bolje razmislim i trebaju ti majstori od nečeg da žive. Bar nešto pozitivno u celoj priči. :evoruke:

Jbg, ja se zabavljam samo po benzinskim pumpama, sipam-vozim, sipam-vozim, sipam-vozim i nemislim...i tako narednih 5 godina, a sem redovnog servisa, promenim eventualno 2 kompleta guma ( prvu tek posle 80.000km pošto imam zimski set ), pa prodam kola i opet isto...tako da ni slučajno netreba kupovati nova kola :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
http://www.facebook.com/RaceChip.srbija


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Novo vs polovno
PostPoslato: Sre, 30. 3 2011. 22:11 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet, 12. 6 2008. 11:31
Postovi: 15069
Lokacija: Novi Beograd
Garaža: Peugeot 406 SW
da, tako isto i Nixa npr, koji je kupio nov auto, pa sipao-vozio, isao u servis, pa opet sipao i vozio pa opet isao u servis, pa se svadjao sa njima, pa auto bio po par dana u servisu, pa opet malo sipa i vozi, e al onda je opet morao u servis...

Ne generalizuj, danas ni nov auto ne znaci uvek da si miran...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Novo vs polovno
PostPoslato: Sre, 30. 3 2011. 22:17 
OffLine
Moderator

Pridružio se: Sre, 13. 7 2005. 16:21
Postovi: 6660
Lokacija: Sabac
Garaža: Trnutno idem peske :)
malivuk, ja sam u servisu posle 5000 km cini mi se menjao tablu u garanciji (da ne bude zabune, km sat i obrtomer) i to je to...A motor je isti kao i kvacilo i menjac....

_________________



Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Novo vs polovno
PostPoslato: Sre, 30. 3 2011. 22:20 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet, 12. 6 2008. 11:31
Postovi: 15069
Lokacija: Novi Beograd
Garaža: Peugeot 406 SW
Pa dobro, naravno da se nece na svakom desiti, pogotovo ne na Cliu 3, al eto i taj tvoj primer O.o

Znam i za milion slucajeva da je na Scenicu u garanciji menjana tabla i elektronika... Na 407 menjana letva volana...

Na Audiju A6 (onom starijem 2003.) 2.4 benzinac menjan motor na 56.000 u garanciji (mi trebali da uzmemo taj auto, prodavao se u Porseu kod kuma)

Edit: Sad ce ispasti da ja kazem da su polovnjaci bolji... Ne kazem.... Samo ni nov auto vise (pogotovo sa nasim cobanima iz ovlascenih servisa) nije osiguranje od raznih cimanja sa servisima


Poslednji put menjao Malivuk406 dana Sre, 30. 3 2011. 22:24, izmenjena samo jedanput

Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Novo vs polovno
PostPoslato: Sre, 30. 3 2011. 22:23 
OffLine
Moderator

Pridružio se: Sre, 13. 7 2005. 16:21
Postovi: 6660
Lokacija: Sabac
Garaža: Trnutno idem peske :)
naravno...samo sto zaboravljamo da u takvim slucajevima ta popravka KOSTA NEKOG DRUGOG :wink:

_________________



Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Novo vs polovno
PostPoslato: Sre, 30. 3 2011. 22:24 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sre, 10. 6 2009. 21:27
Postovi: 801
Lokacija: Batajnica
Garaža: Z-10 1.2,Lancia Delta HF Turbo
Posto nikada u zivotu nisam kupio ni posedovao polovan auto (svih 6 auta do sad smo uzeli nove) iznecu moje stavove zasto uzimam uvek novi auto:

0. Garanacija (min 2 godine si miran)

1. Imam novca da vozim, odrzavam i kasko osiguram novi auto (ovo zvuci malo kao duvanje ali je jedna od najbitnijih stvari pri kupovini automobila)

2. Mene licno smara sto i na pumpu moram da idem (gubljenje vremena), a ne da se svaki mesec druzim sa majstorima (mnogo manja verovatnoca kod novog auta i za tu razliku sam spreman da ga platim vise)

3. Prilikom novog auta biram sve detalje koji meni odgovaraju (boju,motor, opremu...) i uvek vozim novi model (sad pola Srbije vozi Golf 4, a pre 10 godina su svi u njega buljili - ne patim od ovoga ali je nepobitna cinjenica- sigurniji i tehnicki napredniji automobil uvek vozis).

4. Niko me nece ubediti da je sediste u kome je neko sedeo 5 godina biti isto udobno kao novo, da ce karoserija koja je pregurala 150.000 km biti cvrsta kao nova itd...

5. Polovan auto je po meni kao lutrija - mogu ekonomski proci bolje nego sa novim a mogu i gore - a posto nisam kockar, ne zelim da trazim auto 2 meseca po placevima, gubim vreme i zivce - spreman sam da platim tu razliku u ceni.

Ima tu jos milion sitnica kojih sad ne mogu da se setim, ali meni najbitnija je da je moj vrhunac obaveza oko auta - redovan servis dva puta godisnje.


Poslednji put menjao BobRock dana Sre, 30. 3 2011. 22:26, izmenjena samo jedanput

Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Novo vs polovno
PostPoslato: Sre, 30. 3 2011. 22:25 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon, 13. 10 2008. 19:37
Postovi: 4684
Lokacija: Veternik
Garaža: VW Polo Cross
U ovoj temi svi zeljno ocekuju Velickovica da odgovori :D

_________________
Sta reci o Opelu, kad su napravili karavan sa troje vrata! ...i Audiju!
ZIVOT JE JEDAN, A GTI DVA.NULA!


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 319 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 22  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: nikolica03 i 12 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
POWERED_BY
Prevod - www.CyberCom.rs

www.vrelegume.rs