Vrele gume

Forum internet izdanja časopisa za automobilizam, motociklizam i nautiku
Danas je Čet, 23. 10 2014. 8:36

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 18 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2  Sledeća
Autoru Poruka
PostPoslato: Ned, 30. 1 2011. 5:07 
OffLine
New Member

Pridružio se: Ned, 30. 1 2011. 4:48
Postovi: 3
Pozdrav svim forumasima

Planiram da kupim neki polovan automobil do 5 k evra pa sam hteo da se obratim ovde za savet,
meni se najvise svidjaju VAN automobili tipa: Citroen Xsara Picasso ; Renault Scenic ; Opel Zafira itd..
po izgledu/enterijeru mi se najvise svidjaju francuzi ali su me raznorazni "strucnjaci" naplasili pricama da se francuza treba kloniti jer su skupi za odrzavanje.. Interesuju me vasa iskustva,koliko se cesto kvare? Sto se odrzavanja tice,pre svega mislim na lagere tockova (prvo to mi pada na pamet kad pomislim na nase puteve) pa onda zupcasti kajs,filteri za ulje i vazduh i sve sitnice koje spadaju u redovan servis.
nije mi bitno da li je dizel/benzin
Hvala :)


Poslednji put menjao cartmanpn dana Pet, 11. 2 2011. 19:34, izmenjena 3 puta

Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pon, 31. 1 2011. 21:19 
OffLine
Forum Member

Pridružio se: Pet, 24. 9 2010. 23:42
Postovi: 165
Ако хоћеш дизела онда цитроен је најбољи избор а и најповољније може да се нађе.А ако желиш бензинца онда мислим да је ту опел зафира најбоља.Реноа стављам на треће место у обе варијанте.Одржавање је слично код сва три модела,такође и поузданост.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sre, 02. 2 2011. 0:21 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sre, 31. 3 2004. 11:57
Postovi: 115
Lokacija: BGD
Ovo što si nabrojao je uglavnom ono što se uklapa u tvoje potrebe i budžet. Generalno su svi dobro poznati automobili, sličnih karakteristika i performansi. Moj ti je savet da kupiš onaj koji nađeš u najboljem stanju.
Eventualno, dodaj još i ovako nešto: http://www.polovniautomobili.com/oglas744717/opel_meriva_16_16v/#2


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sre, 02. 2 2011. 1:08 
OffLine
Forum Member

Pridružio se: Sub, 01. 8 2009. 18:19
Postovi: 2849
Nemoj ovu merivu ko boga te molim zadnja sedista su joj ocaj.


Ja bi najpre od ponudjenih uzeo Xsaru Piccaso ili Zafiru ako se radi o onom starijem modelu senika i navedenih modela.

A ako je ovaj u pitanju naravno da je najbolja opcija.
2004 Renault Scenic 1.9dci
http://www.polovniautomobili.com/oglas8 ... nic_19dci/

a ja bih najpre uzeo

Opel Zafira 1.9cdti
http://www.polovniautomobili.com/oglas7 ... ra_19cdti/


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sre, 02. 2 2011. 1:28 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet, 12. 10 2007. 2:32
Postovi: 7900
Lokacija: Novi Sad
Garaža: VW Caddy 1.9TDI, 207 1.4hdi
A sto su vam toliko bitna zadnja sedista!? Kome su bitna taj ne treba da gleda nista ispod D segmenta, a na B i C segment su kod svih auta katastrofa.
Razumem ljude koji imaju decu od oko 18-20 godina, pa da udobno putuju. A za klince od par godina odlicna su u bilo kom autu.

A jel mislis stvarno da su i u Senicu ili bilo kom minivenu tih gabarita sedista OK. Pa ja ne bih pozeleo nikom visem od 180cm da se vozi duze u bilo kom minivenu nazad, to je katastrofa. Kratak sedalni deo a jos gore kratak naslon.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sre, 02. 2 2011. 2:02 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet, 03. 10 2008. 11:27
Postovi: 3624
Za k(s :lol: )aru su najjeftiniji delovi, opel ce da te nervira ako znas sta je dobar auto :mrgreen:

Ti strucnjaci lupateju, francuzi su kulturica za odrzavanje kad imas kvalitetnog i postenog servisera, a i vidi koliko ih je na ulicama pa ti je odma jasno da majstora vec ima poprilicno a tek delova na svakom cosku, najbolje je kada ti majstor nabavlja delove i ti se nista ne pitas ako imas puno poverenje u njega.

Kupi sta oces samo nemoj da kupis nekog lesha, bices u servisu svakih 15 dana gost. Ako nadjes dobro ocuvanog Senika to je prava stvar, a onda Ksara, cim naletis da dobar primerak od ova dva kupuj bilo koji. Opel moze al samo ako je u nevidjeno dobrom stanju.

_________________



Renault, jedini prevoz koji priznajem.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sre, 02. 2 2011. 12:35 
OffLine
Forum Member

Pridružio se: Sub, 01. 8 2009. 18:19
Postovi: 2849
Bas zbog klinarije dok su mali uzeo neki veci i noviji miniven, a to sediste pozadi mu bude idealno dok ne napuni 15. :D

I opet nemora da znaci da ce do 15-te porasi do 180 cm.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pet, 11. 2 2011. 19:32 
OffLine
New Member

Pridružio se: Ned, 30. 1 2011. 4:48
Postovi: 3
Posle dve nedelje izcrpnog gledanja oglasa moja odluka je da kupim ili Scenic ili Xsara Picaso (DIZEL u oba slucaja)posto su ova dva modela skoro ista sto se tice entrijera/eksterijera. Jedino mi nije jasno zasto je Xsara "jeftinija" od Scenica,naime na oglasaima sam nasao pristojne primerke iz 2004. Xsare picasa dok to sa Scenicom nije slucaj (najmladji koji moze da se nadje do 5 k evra je 2002.god)
prilog u tome ide prica koju sam cuo od mog poznanika koji ima Xsaru Picaso nekoliko godina i kaze da je imao problema oko motora (mislim da je pricao o hidro-podizacima) i da mu je pokvaren bio samo na jednom klipu ali nije mogao samo taj da zameni vec je morao sva cetri i to ga je valjda iznelo 1600e (400 po klipu)
Sad znam da ce mi pojedini reci da ima veze kako je vozilo odrzavano itd i da se nesto slicno moglo desiti i sa Scenicom ukoliko je kupljena neka nalickana krntija ali bih ipak da cujem vasa iskustva sto se tice ova dva modela

PS
hvala na dosadasnjim odgovorima :)


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pet, 11. 2 2011. 19:57 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon, 15. 11 2010. 12:29
Postovi: 197
Lokacija: BGD - Sabac
Garaža: HONDA ACCORD
druze ta prica ne pije vodu nikako, za te pare je mogao ceo motor da zameni i da mu ostane poprilicno para.

Da ne znas koji je motor bio u pitanju?

a inace, nije odrzavanje nijednog francuza skupo, ako kupis auto koji nije lupan i "sredjivan" samo za prodaju.

_________________
Отиш'о на пецање


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pet, 11. 2 2011. 20:14 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet, 19. 8 2010. 20:07
Postovi: 469
Lokacija: Novi Sad
Garaža: Toyota RAV4 D4D,Suzuki B-King
A sta mislis zasto je Astra skuplja od Vectre ili im je ista cena kad su isto godiste?
Zato sto je Astra noviji model a Vektra uvek izadje par godina posle sa novijim modelom.Tako i Picaso mozes da nadjes 2001 a Scenic je krenuo da se radi tek od 2003 godine ako mislis na novi model.Uporedi Picaso 2001 sa Meganom iz 2001 pa ces videti koji je skuplji. Na kraj krajeva Megan je i lepsi vecini ljudi tako da i to ima uticaja. Po meni HDI motor je svakako bolji dok Dci 1,9 ima problema sa turbinom isto kao i Laguni,hoce ona ,nekome lepa,digitalna tabla da crkne,podizaci stakala su neverovatno lose uradjeni pa kad crknu onda boli kad treba dati 25000 din za nov. Toga kod Picasa nema tako da bih ja uvek uzeo pre Citroen.
Ali Zafira ih sije sa odrzavanjem jer 2.0DTI motor ma lanac i prakticno dok on ne pocne da krlja treba da se radi samo mali servis a ima primeraka gde i na 300k km nije diran lanac.Motor je extra pouzdan i moze da predje preko pola miliona km.Mana Zafire je sto trosi nesto vise od konkurencije.S druge strane je nemacki tvrda i neko voli da ima stabilan auto a ne francuski mekan. Na kraju-Zafira je i jedina koja ima 7 sedista sto je jos jedan plus za nju koji dobija i za idejno resenje za smestaj tih sedista.

_________________
Covek u zivotu uvek treba da se pruzi onoliko koliko je dugacak!


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sub, 12. 2 2011. 14:35 
OffLine
New Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Ned, 11. 10 2009. 1:45
Postovi: 46
Lokacija: Banja Luka
Ja sam vozio Xsaru Picaso 2001. godište pa mogu iz prve ruke da ti kažem neke stvari.

Lično kada bi birao između Xsare i Scenica opet bi uzeo Xsaru. Mislim da je dizajnerski puno bolje osmišljena i što se tiče ponude i rasporeda prostora sve je puno bolje odrađeno, svi koji su se vozili u autu bili su začuđeni koliko je prostrano pogotovo na zadnjoj klupi.
Ja sam imao 2.0 HDI od 90KS za koji kažu da je jedan od najizdržljivijih motora. Auto je dok sam ga ja vozio prešao oko 220000 bez ikakvih problema, na motoru nije bilo kvarova, ali sam radio redovan servis. Na 180k su promjenjeni amortizeri i još neke stvari vezane za taj dio oko točkova (jednostavno to mora da ode po ovim našim putevima), drugo ništa nije dirano.
Zamjerke koje ja imam su:
-zvučna izolacija, kad se vozi po auto putu preko 120 gotovo da se ne može razgovarati u autu,
-zvuk tog HDI-a koji kad kreće radi kao traktor i
-mjenjač koji je neprecizan i ima dosta dugačak hod.
Dobra karakteristika je preglednost zbog dobre pozicije sjedenja, prostranost, udobnost i što možeš dobro očuvan primjerak sa dosta opreme da nađeš za neku normalnu cifru, auto nije rpecijenjen.
Što se tiče dijelova tu nemoj da brineš možeš da nađeš na otpadima sta god ti treba jer je taj isti motor ugrađivan u običnu Xsaru, kao i još neke modele PSA (Peugeot i Citroen) grupacije.

Nadam se da sam pomogao.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sub, 12. 2 2011. 15:24 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet, 12. 6 2008. 11:31
Postovi: 15069
Lokacija: Novi Beograd
Garaža: Peugeot 406 SW
ta prica o dizelu u Xsari mozda moze da se desi jednom u 10.000, al svakako ne kosta popravka 1600 evra...

A, od "francuzi su skupi za odrzavanje" mi se dize kosa na glavi -.-

Ugl, ako trazis benzinca, uzmi Senika, 1.6 16v, a ako oces dizela, Xsaru 2.0 HDi..


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sub, 12. 2 2011. 22:55 
OffLine
Forum Member

Pridružio se: Sub, 01. 8 2009. 18:19
Postovi: 2849
+2 za Xsaru Picasso


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sub, 26. 2 2011. 22:11 
OffLine
New Member

Pridružio se: Ned, 30. 1 2011. 4:48
Postovi: 3
@ vale
Hvala na najopsirnijem odgovoru,zaista je pomogao


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Ned, 27. 2 2011. 0:37 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Ned, 14. 3 2010. 20:53
Postovi: 537
Lokacija: Novi Sad
Samo da se ubacim za onu pricu na racun zadnjih sedista. Ja sam se u Scenicu vozio nekoliko godina, na zadnjem sedistu uglavnom i mogu da kazem da retko koji automobil ima tako dobra sedista! Pre svega mislim na to sto su sva tri odvojena, pomeraju se napred nazad, a nagib naslona takodje moze da se pomera. Ni na najduzim putovanjima nije bilo nikakvog umora :wink:


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 18 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 7 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
POWERED_BY
Prevod - www.CyberCom.rs

www.vrelegume.rs