Vrele gume

Forum internet izdanja časopisa za automobilizam, motociklizam i nautiku
Danas je Čet, 31. 7 2014. 11:24

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 147 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta: Renault Clio 1.2 16v
PostPoslato: Ned, 22. 8 2010. 21:44 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet, 30. 7 2010. 22:56
Postovi: 113
Lokacija: Pancevo
Garaža: Peugeot 206 1.1
bio sam u subotu do bg i obisao desetak placeva i nasao samo 2 automobila!!!!!ruku na srce trazio sam ovaj auto sa 4/5 vrata ali neverovatno mali izbor!!!!moze li neko da mi kaze na sta da obratim paznju kod kupovine ovakvog polovnjaka????koje su mu slabe tacke???slusam svakakve price gledaj u pojaseve,gledaj u farove i sto cuda jos........ako je neko vozio ovaj auto ili ima iskustva sa njime mogao bi najbolje da kaze na sta da se obrati paznja.....hvala!!!


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Ned, 22. 8 2010. 21:50 
OffLine
Forum Member

Pridružio se: Sub, 11. 7 2009. 22:41
Postovi: 230
Ja sam obišao brdo placeva, nisam bio tako usko opredeljen kao ti, i nisam ništa našao. Sve sami krševi. 60 % kola je bele boje, praktično svaki Clio ili Punto sa troje vrata je prepakovan van.

Ja sam striktno tražio auto kupljen u Srbiji sa urednom servisnom knjižicom. Probaj da nađeš takvog, daje bar neku sigurnost.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Ned, 22. 8 2010. 22:27 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet, 03. 10 2008. 11:27
Postovi: 3624
Obavezno da probas auto, i samo tako moz da znas koliko je utegnut, stanje trapova, u kakvom je stanju sediste vozaca, kako radi menjac, zvuk motora - obavezno da probas drugom do 5.000 obrtaja :)

_________________



Renault, jedini prevoz koji priznajem.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Ned, 22. 8 2010. 22:56 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet, 21. 8 2009. 17:17
Postovi: 2920
Lokacija: JAGODINA
Garaža: Megane II ph1 1.6 16v
Moji imaju bas takav auto. Od ucestalih kvarova to su bobine, mada mi nismo imali taj problem, a i to kad se jednom zameni i stave se odgovarajuce posle nema problema. Obavezno provozaj auto i proveri da li sve radi, do poslednje sitnice. I ako nesto ne radi, nije strasno, al moze da posluzi za spustanje cene.
Auto ide, onako, solidno, oseti se kad se ukljuci klima, mada ces slabost motora osetiti jedino na brdu i kad je bas natovaren. Za grad je sasvim ok. Za potrosnju ne znam tacno, jer moj nema BC, a ja ga ne vozim toliko cesto da bih pratio. Pozadi nema bas mesta, posebno za glavu, zbog padajuce linije krova ( i moj je sa 5 vrata).
Veliki servis se radi na 60 hiljada, ti bi svakako trebao da uradis to kad kupis. U ovlascenom kosta 47000 dinara, u neovlascenom, zavisi, od majstora i koje delove uzimas.
Ne znam sad sta vise da napisem, pitaj slobodno, mi smo generalno jako zadovoljni, ali treba uzeti u obzir da nas ima tek 60 hiljada na satu

_________________


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pon, 23. 8 2010. 21:31 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet, 30. 7 2010. 22:56
Postovi: 113
Lokacija: Pancevo
Garaža: Peugeot 206 1.1
bas mi je drago da ste se javili sa vasim misljenjem!!!!ja planiram da ga vozikam tu mao po gradu i mislim da ce mi odgovarati zbog registracije a sama oprema sa manuelnom klimom mi odgovara.......nasao sam danas jedan na oglas i vidim da mu se zadnja desna vrata ne otvaraju......svi mi kazu da je to neka glupost i da treba da pazarim auto a kvar ce se popraviti cim se skine tapacirung......auto je fin i ima 4/5 vrata a 2/3 izbegavam bas zbog tih pakovanja!!!na sta da obratim paznju kod menjaca???sam ulaz u brzinu, tj sinhron ili nesto trece????kako da najbolje testiram trap u voznji???kako da vidim da li je poluosovina ok???


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pon, 23. 8 2010. 22:28 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto, 11. 8 2009. 17:30
Postovi: 4236
Lokacija: N. Beograd - Sr. Mitrovica
ja bih batalio auto kome se ne otvaraju vrata. nemoj biti nestrpljiv, samo ces uleteti u glupost. ja sam svoj auto trazio par meseci, platio ga 10 posto vise nego prosek cene ali se isplatilo. menjac mora da lepo ulazi u brzinu i da u istoj ostaje, bez ikakvih zvukova i vibracija. toliko mozes da uradis sto se tice pregleda transmisije.
u voznji smotaj pun levi i desni da vidis da li klokocu homokineticki, tj da li su ispravni.
pregledaj stanje i tvrdocu sedista, ona umeju da kazu dosta o kolicini eksploatacije auta. motor mora da radi na oko 750 rpm na leru, i da bez zastoja prima gas do preko 6000rpm. tu ti najvise moze pomoci dijagnostika i vizuelni pregled motora, pre paljenja na cepu ulja ne sme da bude nikakvog taloga, samo uljni film tanak. kad se motor zagreje, jos bolje ako moze da se istestira kad se otvori poklopac ulja motor ne sme da dimi niti da duva na poklopcu, uzmi listic papira pa proveri, ako su karike dobre on ce vibrirati gore-dole a ne samo duvati na gore, ili jednostavno ostavi cep nezavrnut na otvoru, ne sme da bude oduvan...
u posudi za vodu ne sme biti nikakvih tragova osim eventualno kamenca mada i to nije bas dobro jer je to znak da je koristena obicna voda i da je hladnjak mozda zagusen. nikako ne sme biti tragova na povrsini tecnosti...
taj motor u principu ne trpi ugradnju plina kao jaci 1.4 i 1.6.
veliki servis kod neovlascenog servisera je oko 300 evra.
u voznji kad prelazis preko malih neravnina ili rupica na putu, ili se penjes na ivicnjak ne sme se cuti nista niti lupkati, jer to moze znaciti na falinku u trapu, koja ne mora biti nuzno velika ali postoji.
auto ako su gume iole ok ne sme tresti u voznji niti vuci u bilo koju stranu.
i jos jednom nemoj biti nestrpljiv, i ako kupujes o privatnog lica ne prezaj od vece probne voznje ili pregleda u servisu, ja sam recimo moj auto provozao skoro 30-40 km pre kupovine, i to pod opterecenjem uz frusku goru i nazad, i vlasnik nije imao nista protiv, samo je lepo sedeo nazad i pricao. kad neko zna sta prodaje nije mu frka...
ako ima jos pitanja, udri...

_________________
Renault Clio II 1.4 16v Tech Run
Renault Clio 3 RS 197


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Uto, 24. 8 2010. 0:10 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sre, 06. 1 2010. 5:39
Postovi: 4803
Lokacija: BG
Garaža: Fiat Punto Mk2B 1.3 Multijet
Ne bih da malerisem, ali to sto se vrata ne otvaraju moze biti i ako je auto havarisan, pa je malo limarija "nabrekla".
Ili nije dobro ispeglano/izvuceno, sta se vec radi tokom popravke ..
A moze biti i zbog mehanizma brave.
Kad mi tako prodavac kaze "to je lako, samo se skine tapacirung", ja bi mu rekao "ajmo sada ti i ja". :D
Dobro ti to proveri!

Cetvoro ociju :shock: :shock: pri kupovini!


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Uto, 24. 8 2010. 0:40 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet, 30. 7 2010. 22:56
Postovi: 113
Lokacija: Pancevo
Garaža: Peugeot 206 1.1
ljudi puno vam hvala,ovo mi je mnogo znacilo......sad sam neke stvari naucio oko kontrole motora......iskren da budem i ja se nesto nisam zagrejao za taj auto jer necu da dam 3500e a da mi odmah na oko nije to to!!!!!ne znam.......cekacu,jeste da jurim auto od pocetka leta ali mozda je i bolje polako pa da nadjem nesto valjano!!!slazem se da je bolja kupovina na oglas jer postoji sansa da je auto registrovan i odma smanjis trosak.....sto se tice nekih daljih pitanja ako moze neko da mi objasni sta da gledama na tabli????ima li tu nekih caka???ovo sa cepom od ulja mi je super stvar samo njihova prica je ta da kao jbg brate mora malo da duva al kad promenis ulje bice to extra!!!!nisam upucen u te fore al ne bih da na meni zaradjuju,jedva sam skrpio sa subvencionim kreditom ove pare!!!!!


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Uto, 24. 8 2010. 0:48 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet, 21. 8 2009. 17:17
Postovi: 2920
Lokacija: JAGODINA
Garaža: Megane II ph1 1.6 16v
Samo ces pregledom u servisu moci da steknes uvid u pravo stanje, kacenjem na diagnostiku i merenjem kompresije. Onom ko ti ne dozvoli da proveris auto, odma kazi cao.

Kad pomenu kredit, nadam se da ne planiras da das sve pare na auto, jer treba bar 500 evra ostaviti sa strane, 250-300 za veliki servis, i ostatak za neke sitnice koje uvek iskrsnu. A treba ga i registrovati ako nije

_________________


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Uto, 24. 8 2010. 0:54 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto, 11. 8 2009. 17:30
Postovi: 4236
Lokacija: N. Beograd - Sr. Mitrovica
na tom cepu mora da duva ali ne samo na jednu stranu, tj kako se klipovi krecu ako su karike dobre i motor u dobrom stanju mora da dolazi do naizmenicne promene natpritiska i potpritiska. sto se tice table lampice se popale, dosta njih, ali se polako gase ali nikako sve odjednom ( ako su sve odjednom nesto je petljano ) i na kraju ostanu samo dve crvene, skroz donja i gornja levo, pogledacu koje su pa cu napisati sutra...
a to za zamenu ulja i duvanje na cepu mislim da nema veze sa zivotom, ako gresim neka me neko ispravi...
edit - upravo kao sto rece djiuliju - planiraj i veliki servis i jos neke izdatke, nemoj sve pare spucati odmah...

_________________
Renault Clio II 1.4 16v Tech Run
Renault Clio 3 RS 197


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Uto, 24. 8 2010. 0:55 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sre, 06. 1 2010. 5:39
Postovi: 4803
Lokacija: BG
Garaža: Fiat Punto Mk2B 1.3 Multijet
Gume: dobro pogledaj koje su gume na kolima, njihove dimenzije, saru, dot ..

Svi vole kola sa vecim felnama i sl, sto ima prednosti ali i mane.
Trap, letva volana i sl cesto stradaju kao posledica voznje sa fabricki nepropisanim gumama/felnama.
Odmah da se ogradim, ovo ne znaci da ce svakom stradati. Zavisi od kola, odstupanja, nacina voznje, stanja puta ...

Ako su gume ok [jednaka sara, duboka, mlad(j)e, bolji brend] -super, ali planiraj da ces imati potrebu da kupis bar jos 2.
[malo je kola koja se prodaju sa 2 seta guma, letnjim i zimskim]
Kako zbog zime, tako i zbog novog zobs-a.
2 gume za Clia nisu vise od 100e sa montazom i balansiranjem.

Guma glavu cuva.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Uto, 24. 8 2010. 0:55 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet, 30. 7 2010. 22:56
Postovi: 113
Lokacija: Pancevo
Garaža: Peugeot 206 1.1
naravno da sam ostavio 400e sa strane......taj savet sam prvo dobio i poslusao.......znam da bi trebao da se klonim onih sto mi ne daju da kacim auto u servis na dijagnozu.....svaki savet bi mi dobrodosao.......po cemu bi trebao da vidim da je auto udaran od napred,sa strane ili od pozadi????kako to da proverim na nekom parkingu?????


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Uto, 24. 8 2010. 0:59 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet, 21. 8 2009. 17:17
Postovi: 2920
Lokacija: JAGODINA
Garaža: Megane II ph1 1.6 16v
Pa recimo da gledas zazore izmedju delova karoserije, trazi razlike u farbanju, inace klio ima plasticna krila, tu nema popravke, samo zamena.
Mislim da ni to neces moci da provalis bez majstora, neko ko se bavi limarijom godinama zna sve cake i fore, sta tacno proveriti, gde gledati, jbg iskustvo je iskustvo. Osim ako nisi kupovao 10 auta do sad, a verovatno nisi

_________________


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Uto, 24. 8 2010. 2:40 
OffLine
Banned

Pridružio se: Čet, 17. 6 2010. 11:47
Postovi: 692
Lokacija: Mostar
Ako je auto dobro popravljano, laik će teško provaliti. Otvori haubu i gledaj šarafiće od blatobrana, da li su pomjerani, ima li nekih čudnih ostataka. Nemoj se plašiti skinuti plastične dijelove i ispod njih zaviriti. Skini plastike i gume s pragova, ako je auto ravnano ili više lupano, tu ćeš vidjeti. Većina majstora tu sfušeri, ostanu curci boje ili neke nepravilnosti. Podigni ploču iz gepekta i traži razlike u boji. itd....


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Uto, 24. 8 2010. 3:55 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto, 24. 1 2006. 15:54
Postovi: 17831
Lokacija: NS
dragan.pv je napisao:
i na kraju ostanu samo dve crvene, skroz donja i gornja levo, pogledacu koje su pa cu napisati sutra...

Ostanu obicno lampice punjenja akumulatora (mali akumulator je na lampici) i pritiska ulja (kantica sa uljem).

_________________
SlikaSlika

Life is funny, skies are sunny
Bees make honey, who needs money


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 147 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Google [Bot] i 6 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
POWERED_BY
Prevod - www.CyberCom.rs

www.vrelegume.rs