Vrele gume

Forum internet izdanja časopisa za automobilizam, motociklizam i nautiku
Danas je Pet, 31. 10 2014. 8:11

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 40 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2, 3  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta: motor 1.9 TDI 115 ks
PostPoslato: Sub, 15. 5 2010. 19:54 
OffLine
Forum Member

Pridružio se: Pet, 15. 1 2010. 21:30
Postovi: 475
Lokacija: Beograd
Garaža: Ford Focus mk1
Zanima me motor iz Golfa IV 1.9 TDI sa 115 ks i sestostepenim manuelnim menjacem. Jel imao neko nekog iskustva sa tim mtorom? Zanima me pouzdanost, odrzavanje, performanse...
Odmah da razjasnim, ne planiram kupovinu Golfa IV, vec da taj motor ugradim u Golf III. Imam neki plan, pa bih da sakupim sto vise materijala, da vidim jel mi to pametno.
Hvala unapred! :)


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sub, 15. 5 2010. 20:09 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet, 12. 10 2007. 2:32
Postovi: 7900
Lokacija: Novi Sad
Garaža: VW Caddy 1.9TDI, 207 1.4hdi
Imao je problema nekih sa pregrevanjem, ali dosta mala serija je u pitanju i prva serija motora koja se ugradjivala u A4.
U principu pouzdan motor, znam par njih sto ga voze u Passatima bez problema a i Audiju. Jedino gde moze da popusti je dihtung glave, ali ako primetis na vreme nema bojazni da ce biti posledica.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sub, 15. 5 2010. 20:15 
OffLine
Forum Member

Pridružio se: Pet, 15. 1 2010. 21:30
Postovi: 475
Lokacija: Beograd
Garaža: Ford Focus mk1
Ok, hvala! :)
Za performanse mislim da i ne trebam mnogo da pitam... :D Kad bi se ugradio u Golf III, onda bi bilo oko 1200 kg, a 115 ks. Cini mi se kao jako dobro. A odustao samo d onog jaceg, sa 130 ks. On bi mozda bio bespotreban za trojku... Sta mislis?
I planiram redovno da ga odrzavam, uvek glancam, sredjujem... Auto bi bio kao da je izasao iz fabrike, ali ja hocu menjac sa 6 brzina... :D
Samo zbog toga se raspitujem za ovaj motor i menjac iz golfa IV. Inace, bih ostavio AFN motor u trojci.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sub, 15. 5 2010. 20:28 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet, 12. 10 2007. 2:32
Postovi: 7900
Lokacija: Novi Sad
Garaža: VW Caddy 1.9TDI, 207 1.4hdi
130 KS u TDI PD izvedbi je zver, ne u Golfu 3 nego i u vecim autima.
Ja sam mislio da imas ovaj vec skoro spreman, ali posto nemas juri i njega.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sub, 15. 5 2010. 20:35 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet, 22. 1 2010. 10:59
Postovi: 2192
Lokacija: Toledo, Ohio United States
Dihtung glave da popusti?
Prva serija PD motra od 115 i 130ks je uzas, blok motora strada na 100kkm, taj motor se ugradjivao u passatu b5 pd.
Ja sam imao G4 TDI PD 115 2000god sa tim motorem, na 75kkm su menjane karike a blok je bas bio los.
Znas li koja su prva 3 slova tog motora?

_________________
3dfx Voodoo


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sub, 15. 5 2010. 20:46 
OffLine
Forum Member

Pridružio se: Pet, 15. 1 2010. 21:30
Postovi: 475
Lokacija: Beograd
Garaža: Ford Focus mk1
Challenger, ne znam koja su prva slova. :) Jos uvek se samo informisem o tom motorima, generalno. Nemam neki odredjeni da sam video, pa da mogu sutra da ga kupim. Zanimaju me kako su se oni generalno pokazali.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sub, 15. 5 2010. 20:55 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet, 22. 1 2010. 10:59
Postovi: 2192
Lokacija: Toledo, Ohio United States
Pokazali su se ok, kod njih lako strada bregasta ako su ukocili hidro podizaci. Menjaj ulje na 7500km i miran si, imam TDI PD 130hp motor sa skoro 310kkm jos uvek drzi fabricku kompresiju. :D [smilie=party0018.gif]

_________________
3dfx Voodoo


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sub, 15. 5 2010. 21:00 
OffLine
Forum Member

Pridružio se: Pet, 15. 1 2010. 21:30
Postovi: 475
Lokacija: Beograd
Garaža: Ford Focus mk1
dag81, a poznajes li nekog ko ima taj motor sa 6 menjacem? Kako se pokazao? Znam da kod svih zna da se zapusi EGR ventil, zbog loseg goriva sa previse sumpora. To i ne moram da racunam medju problema.
Trojka sa takvim motorom bi otkinula Golf III GTI 16v na ubrzanju! :D
Ja imam u glavi ceo izgled trojke, ali mi ostaje upraznjeno mesto za motor, jer mi treba jaci motor, i 6 menjac. Jaci motor mi treba da moze 4 da vuce u brdo, brzinom od 60, 70, a ne da moram da ga razbijam 3. kao sto moram II sto sad imam. A 6 menjac mi treba da mogu na nizim obrtajima da vozim auto putom brzinom oko130.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sub, 15. 5 2010. 21:03 
OffLine
Forum Member

Pridružio se: Pet, 15. 1 2010. 21:30
Postovi: 475
Lokacija: Beograd
Garaža: Ford Focus mk1
Challenger, to mi je bitno, da se ne kvare mnogo... :) A i ja ocekujem od Golfa da se kvari mnogo... :D Budala!
Jel ga odrzavas u ovlascenom servisu, ili nesto drugo? Koliko izlazi redovan servis?


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sub, 15. 5 2010. 21:04 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet, 22. 1 2010. 10:59
Postovi: 2192
Lokacija: Toledo, Ohio United States
TDI PD motori se mogu voziti na vecim obrtajima, gusenje na malim nije preporucljivo.
Ti hoces da TDI PD motor stavis u GOLF 3?

_________________
3dfx Voodoo


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sub, 15. 5 2010. 21:09 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet, 22. 1 2010. 10:59
Postovi: 2192
Lokacija: Toledo, Ohio United States
Generalno su dobri motori, dizne hoce da zezaju zbog loseg goriva i sistem pokretanja dizni.
Ako kupujes motor obavezno skini poklopac ventila i pogledaj u kakvom je stanju bregasta osovina, i klackalice PD dizni. [smilie=party0005.gif]

_________________
3dfx Voodoo


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sub, 15. 5 2010. 21:10 
OffLine
Forum Member

Pridružio se: Pet, 15. 1 2010. 21:30
Postovi: 475
Lokacija: Beograd
Garaža: Ford Focus mk1
Da, to sam planirao. :) Nesto nisi odusevljen tom idejom? :)
Znam da nije preporucljivo gusenje. To nije dobro ni za jedan motor. Imam komsiju koji vozi Pola sdi. Menja brzine na najvise 2000 obrtaja. Preko ne prelazi. JA necu to, naravno. I ne volim takvu voznju, ali i ne volim da ga dizem preko 3500. Volim da se vrti na oko 2500, i to je to.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sub, 15. 5 2010. 21:11 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet, 22. 1 2010. 10:59
Postovi: 2192
Lokacija: Toledo, Ohio United States
Sve se moze uraditi ali moras instalaciju i ECU da menjas u kompletu, pitanje kako ce se to upasovati na G3.

_________________
3dfx Voodoo


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sub, 15. 5 2010. 21:18 
OffLine
Forum Member

Pridružio se: Pet, 15. 1 2010. 21:30
Postovi: 475
Lokacija: Beograd
Garaža: Ford Focus mk1
Da, znam to. Kompletna instalacija se "cupa" sa cetvorke, i ubacuje u trojku. :)
Bice tu dosta posla, ali posle toga.... :D [smilie=character0182.gif] [smilie=character0201.gif] Imam komsiju sa kojim bih to mogao da radim. On je i sebi menjao motor na Golf II. Sad ima GTI.
Ako sta mislis da je bolje varijanta, da kupim ovde celu IV, i samo zamenim motor, da kupujem ovde samo motor sa ostalim delovima, ili da uvozim kompletan motor iz Nemacke? Gledao sam po netu, imaju neki motori koji su otprilike uradjeni da budu kao novi. Nesto su radjeni u fabrici, ne znam tacno sta...


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sub, 15. 5 2010. 21:24 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet, 22. 1 2010. 10:59
Postovi: 2192
Lokacija: Toledo, Ohio United States
Ako je oznaka motora AJM onda moras instalaciju za taj motor jer se razlikuju. Takodje je bitan i nivo opeme koji ima...
Sto lepo ne prodas G3 i kupis G4?

_________________
3dfx Voodoo


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 40 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2, 3  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Yahoo [Bot] i 3 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
POWERED_BY
Prevod - www.CyberCom.rs

www.vrelegume.rs