Vrele gume

Forum internet izdanja časopisa za automobilizam, motociklizam i nautiku
Danas je Sre, 23. 7 2014. 7:32

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 37 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2, 3  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta: gašenje na "leru"
PostPoslato: Pet, 23. 1 2009. 10:50 
OffLine
Forum Member

Pridružio se: Sub, 13. 9 2008. 12:57
Postovi: 330
Lokacija: Novi Sad
ovako počinje priča,za na daleko čuvanu ZASTAVU 10

Pojavljuje mi se problem koji je vezan za gašenje auta na niskim obrtajima,ALI SAMO PONEKAD.
Dok je auto u vožnji,noga na gasu auto ide besprekorno,kad stanem na semaforu i pustim gas(bude u leru),dolazi do gašenja automobila,znači bez ikakve najave(trokiranja,....)popale se lampice na instrument tabili,ja ponovo zaverglam i on pali iz prve,i idemo dalje.

Ono što je čudno jeste to što vozim ceo dan i on se ponaša normalno,i onda odjednom se ugasi,pa onda pet puta stanem na semaforu i lepo radi na leru,da bi odmah zatim kad pomislim da je sve u redu prilikom sledećeg stajanja ponovo imao "GAŠENJE".

NAPOMENA:bio sam u dva servisa na dijagnostici,kod njih se u prvih pet minuta ugasio tri puta,a zatim radio dvadeset min.bez problema.Kao rezultat njihova dijagnostika to nije detektovala kao ikakav kvar(KAŽE DA NEMA KVARA),,i naravno ne mogu ni da naslute šta bi moglo biti.
Da bi otklonio sumnju "čuvenog" prljavog goriva,PROBLEMATIČAN RAD NA LERU SE JAVLJA JEDNAKO I NA BENZINU I NA GASU.

E,SAD BRAĆO DA ČUJEM VAS.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pet, 23. 1 2009. 10:59 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon, 24. 11 2003. 17:23
Postovi: 7066
Lokacija: BG
Meni se to desava, kad vozim na plin starog Peugeota.
Resenje za moj problem je da se usis vazduha skrene ka motoru.

Pre bilo kakvog daljeg zezanja, preporucujem, da se otkaci klema sa akomulatora, jedno minut, pa posle toga, nekih dest kilometara samo na benzin u raznim rezimima, da se motor lepo inicijalizuje. Pa posle toga voznja iskljucivo na benzin. Ako se ne gasi, pravac na stelovanje plina.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pet, 23. 1 2009. 11:04 
OffLine
Forum Member

Pridružio se: Sub, 16. 8 2008. 16:43
Postovi: 647
Gde si dacman? nije te dugo bilo.
Čini mi se da si i ranije imao problema sa tim gašenjem,tj. od kada si ugradio plin.
Moj ti je savet da obiđeš malo više servisa.
Koliko obrtaja motor drži na leru?


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pet, 23. 1 2009. 11:39 
OffLine
Forum Member

Pridružio se: Uto, 24. 1 2006. 18:39
Postovi: 3509
Lokacija: NS
Bax je napisao:
Pre bilo kakvog daljeg zezanja, preporucujem, da se otkaci klema sa akomulatora, jedno minut, pa posle toga, nekih dest kilometara samo na benzin u raznim rezimima, da se motor lepo inicijalizuje. Pa posle toga voznja iskljucivo na benzin. Ako se ne gasi, pravac na stelovanje plina.

Kola nam sve više liče na Windows. Restart rešava (uglavnom) sve. :lol:


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pet, 23. 1 2009. 11:49 
OffLine
Forum Member

Pridružio se: Ned, 30. 12 2007. 18:23
Postovi: 2777
Taj problem sam imao na Kalosu... Nikako nisu mogli dobro da našteluju plin i baš se često gasio, ali samo kada lagano vozim i stanem...ako vozim brzo i naglo ukočim ne gasi se...U YU WAX-u je rečeno da je problem u plinskim diznama i one su zamenjene...

_________________



Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pet, 23. 1 2009. 12:33 
OffLine
Forum Member

Pridružio se: Sub, 13. 9 2008. 12:57
Postovi: 330
Lokacija: Novi Sad
neću da vam protivrečim ali mislim da ovde plin nije krivac,reKoh da se manifestuje i na benzinu istom merom.
Kad sam bio u servisu za gas(jer sam mislio da je on kriv),mapirali smo auto na fabričko podešavanje(skinuli klemu 10min,zatim podesili gas prema benzinskom kompijuteru,majstori se čudili koliko su ga dobro uštelovali jer parametri su toliko približno podešeni.Upalih auto,i ono opet crče,onda su mi rekli ajde upali na benzin,jer oni rekoše da bolje podešavanje od ovog ne može,i da to nije do plina,KAD ONO I NA BENZIN),e tu počinje ZONA SUMRAKA.


još jedno pitanje ukoliko skinem klemu i resetujem "sistem",hoće li mi pobrkati i parametre na plinskom računaru


braćo hvala vam što ste se potrudili.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pet, 23. 1 2009. 12:48 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon, 24. 11 2003. 17:23
Postovi: 7066
Lokacija: BG
Plinski racunar, i nije racunar, on eventualno samo pravi pomeraj, u odnosu na ovaj centralnu ECU. Samim tim sto su ti rekli da si specijlni slucaj kome pomeraj i ne treba, postaje sumnjivo :)

Medjutim, na osnovu sagorevanja koje se odvija sa plinom, taj centralni ECU pomalo koriguje svoje mape.

Zato je preporuka, otkaciti klemu, i uraditi onaj postupak adaptacije, znaci ne pipati plin.
Ne bi smelo da skidanje akomulatora, nesto bitno promeni sto se tice plina, jel ti se pali lampica za gresku?


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pet, 23. 1 2009. 13:58 
OffLine
Forum Member

Pridružio se: Sub, 13. 9 2008. 12:57
Postovi: 330
Lokacija: Novi Sad
nikakav kvar ne prikazuje,ni na instrument tabli,ni na dijagnostici.Kažu mi da bi bilo najbolje da auto ne možeš da upališ,tada bi locirali kvar,a ovako su nemoćni.

Jedan mi je čovek rekao da bi moglo biti do regulatora ler gasa.Ustvari da je došlo do "zaprljanja,ne peegorevanja)" releja,bimetala....(ne razumem se samo prenosim).Kaže zaprljanja jer da je elektronski kvar tada bi se to videlo,a ovako on samo isključi ler gas i auto se gasi,a ne daje signal dijanostici....

ne znam,bio sam na dva mesta,od nedelje ću kod STOJANOVA.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pet, 23. 1 2009. 16:57 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet, 28. 9 2007. 21:24
Postovi: 4248
Lokacija: NG
Slobodan Šobot je napisao:
Bax je napisao:
Pre bilo kakvog daljeg zezanja, preporucujem, da se otkaci klema sa akomulatora, jedno minut, pa posle toga, nekih dest kilometara samo na benzin u raznim rezimima, da se motor lepo inicijalizuje. Pa posle toga voznja iskljucivo na benzin. Ako se ne gasi, pravac na stelovanje plina.

Kola nam sve više liče na Windows. Restart rešava (uglavnom) sve. :lol:



Jel ova prica stvarno tacna?? U pocetku sam verovao, ali sada mi malo smesna :lol:

Jel pise tako u uputstvu za koriscenje? rekao bih da su to gluposti


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pet, 23. 1 2009. 17:16 
OffLine
Forum Member

Pridružio se: Uto, 24. 1 2006. 18:39
Postovi: 3509
Lokacija: NS
Živa je istina. Mislim da ne pišeu uputstvu, ali u praksi funkcioniše. Pretprošle godine mi crkao akumulator na Puntu i upalim ga na gurku. Kada bi mu se dodao i pustio gas, obrtaje je zaustavljao na nuli tj. motor bi se ugasio. Nije se čak ni mučio na ler gasu i tako se gasio, več bi iz viših obrtaja prešišao zonu od 750 obrtaja kao da ler gas i ne postoji. Skunuo sam minus klemu, sačekao pola sata i sve OK.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pet, 23. 1 2009. 23:41 
OffLine
Forum Member

Pridružio se: Čet, 08. 12 2005. 16:12
Postovi: 373
Slicnu pricu sam i ja cuo.To se zove resetovanje upravljacke jedinice ili CPU.Moguce da je neka "frcokla"uletela.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sub, 24. 1 2009. 10:40 
OffLine
Forum Member

Pridružio se: Sub, 13. 9 2008. 12:57
Postovi: 330
Lokacija: Novi Sad
zvao sam STOJANOVA,i ljubazni mladić reče "Pošto rekoste da ne prijavljuje kvar ni na instrument tabli ,ni na uređaju za dijagnostiku,verovatno je ZAPRLJANJE DIZNI,ILI LEPTIRA,dođite u sredu ujutro i rešićemo taj misteriozni kvar".....


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sub, 24. 1 2009. 12:41 
OffLine
Forum Member

Pridružio se: Ned, 30. 12 2007. 18:23
Postovi: 2777
Pa zar ne treba da prijavi kvar ako su zaprljane dizne???

_________________



Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sub, 24. 1 2009. 13:14 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon, 24. 11 2003. 17:23
Postovi: 7066
Lokacija: BG
Da su dizne toliko zaprljane da gase auto, to bi provalio u voznji itekako.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Ned, 25. 1 2009. 21:29 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Ned, 25. 1 2009. 21:24
Postovi: 103
Lokacija: Kragujevac
Pozdrav svima.
Citam ovaj forum vec par meseci ali do ove teme nisam imao potrebu da se regujem, ali mislim da mogu da pomognem dacman-u.
Ja imam 10-ku i pre pola godine imao sam isti problem. Problem sam lokalizovao na klima uredjaj i time dosta pomogao ljudima iz servisa. Ispostavilo se da su italijani ugradili neadekvatan relej klime. Otkad je relej zamenjen auto radi kao sat. Moje pitanje za tebe je da li ti je ukljucena klima kada ti se to desava? Ako jeste onda mora da je to problem.


Pozz.


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 37 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2, 3  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
POWERED_BY
Prevod - www.CyberCom.rs

www.vrelegume.rs