Vrele gume

Forum internet izdanja časopisa za automobilizam, motociklizam i nautiku
Danas je Ned, 26. 10 2014. 1:30

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 6 Posta ] 
Autoru Poruka
PostPoslato: Pon, 20. 2 2012. 1:19 
OffLine
New Member

Pridružio se: Pon, 20. 2 2012. 1:11
Postovi: 3
pezo 406 problem sa paljenjem.motor 2.0 hdi RHS . na autu je provereno sve sto je moguce svi parametri sa orginalnom diag.desavanja su ovakva broj okretaja motora je 259 pa padne na 32 i tu stoji pri startovanju,zamenjen senzor radilice,njegova instalacija do ECU-a pa i drugi ECU.napon je 9,5v pri startovanju na ECU a na akumlatoru 9,7v ,akumlator je nov,starter repariran kod vise majstora.pritisak goriva 308bar-a pri startovanju.vozilo je automatic ako je ova imformacija potrebna cak su provereni zupci na zamajcu za senzor radilice.vozilo nekad pali nema pravila dal je topao ili hladan a desava se kad upali ujutru da radi ceo dan.unapred zahvalan


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pon, 20. 2 2012. 18:22 
OffLine
Forum Member

Pridružio se: Sre, 18. 2 2009. 9:08
Postovi: 218
napon je 9,5v pri startovanju na ECU a na akumlatoru 9,7v. ovo ukazuje da anlaser nije ispravan tacnije automat anlasera.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sub, 25. 2 2012. 17:23 
OffLine
New Member

Pridružio se: Pon, 20. 2 2012. 1:11
Postovi: 3
zamenjen ceo starter i isti vuce 256ampera pri startovanju sto je ok


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sub, 25. 2 2012. 21:23 
OffLine
Forum Member

Pridružio se: Sre, 18. 2 2009. 9:08
Postovi: 218
NA hdi idu dva tipa anlasera 1.4kw i 1.9kw podeli to sa 12v pa vidi koliku struju treba da vuce .256a je mnogo.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sub, 25. 2 2012. 23:19 
OffLine
Moderator

Pridružio se: Sre, 13. 7 2005. 16:21
Postovi: 6660
Lokacija: Sabac
Garaža: Trnutno idem peske :)
bas tako, napon od 9.7 V je premali i ukazuje ili na strater ili na los akumulator...takodje je moguce da alternator ne puni kako treba...

_________________



Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pon, 27. 2 2012. 21:41 
OffLine
New Member

Pridružio se: Pon, 20. 2 2012. 1:11
Postovi: 3
nov boch akulator, alternator puni 14,20v .popravio sam napon al i dalje imam problem.da li je neko mozda imao ista slicno. anaser vuce sad 180a nemogu bolje da dobijem.sva merenja su dok verglam. [besna] [besna] [besna] [besna] [besna] [besna]


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 6 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Google [Bot] i 3 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
POWERED_BY
Prevod - www.CyberCom.rs

www.vrelegume.rs