Vrele gume

Forum internet izdanja časopisa za automobilizam, motociklizam i nautiku
Danas je Uto, 02. 9 2014. 19:29

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 5 Posta ] 
Autoru Poruka
PostPoslato: Sub, 15. 10 2011. 17:54 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Ned, 13. 1 2008. 22:49
Postovi: 143
Bilo bi korisno kada bi neko dao savet u vezi ovoga.
Dali u oba slucaja bi trebalo fizicki skinuti i rasklopiti pa utvrditi stanje ili ima neka druga metoda?
Sve u sluzbi toga da se nebi kvar desio kad se najmanje nadas.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pon, 17. 10 2011. 13:12 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto, 07. 9 2010. 16:12
Postovi: 332
Lokacija: Novi Sad
Garaža: Audi A3 Sportback 1.6
U suštini to nisu kvarovi koji mogu da te ostave u nekoj nedođiji ali po zakonu podlosti kao svi kvarovi dešavaju se uvek kada se najmanje nadaš i nema neke neka proverene metode da ih predvidiš. Kada ti ode anlaser on neće da vergla ali ako te negde zateklo lako možeš da upališ auto na gurku i da se vratriš kući ili odeš kod majstora, suština je samo da ga za to vreme ne gasiš ako ne moraš. Kod alternatora on već najavljuje svoj kraj, skoro kao i kada je akumulator loš, manifestuje se uglavnom tako što ne puni kako treba pa onda kada ti je auto na leru i uključeni su neki od potrošača on upali lampicu crveni akumulator, ili ti svetla malo zaškilje i sl. Nekada se desi i da prepunjava pa akumulator malo izbacuje kiselinu, mada to nekada može da bude i kada je akumulator loš ili neadekvatan, uglavnom tada već možeš da se obratiš električaru da tačno utvrdi u čemu je problem. Ne znam šta bi dobio rastavljanjem tih delova to su elektro urađaji koji rade dok rade, nisu mehanika pa da pokazuju znakove istrošenosti i dotrajalosti.

_________________
Slika
Alkohol ne rešava probleme........mada ne rešava ih ni mleko
Novac trošim na žene, kola i provod........a ono što ostane trošim na gluposti


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pon, 17. 10 2011. 13:25 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto, 24. 1 2006. 15:54
Postovi: 17831
Lokacija: NS
Rasklapanjem anlasera mozes utvrditi stanje cetkica, komutatora i caura.

_________________
SlikaSlika

Life is funny, skies are sunny
Bees make honey, who needs money


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pon, 17. 10 2011. 14:50 
OffLine
Forum Member

Pridružio se: Sre, 08. 10 2003. 11:04
Postovi: 1716
Lokacija: Bajina Basta
Alternator mozes da proveris tako sto ces uzeti unimer i izmeriti punjenje akumulatora dok auto radi, sa ukljucenim potrosacima i bez ukljucenih potrosaca. Treba da bude preko 13.8v u svakom slucaju, obicno je oko 14v a ako je oko 14.4 onda je idealno.

_________________
Lancia Kappa 2.0 20v LPG


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pet, 20. 1 2012. 12:30 
OffLine
New Member

Pridružio se: Pet, 20. 1 2012. 12:02
Postovi: 2
Auto je Jugo Tempo 1.1 2000. Problem je sa paljenjem. Vec duze vremena cuje se zvuk bendiksa. Sada je bloknuo ima kontakt - akumulator nov - kleme ciste - struju ima - sta moze biti problem i kako da ga resim? Unapred zahvalan - Vladimir.


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 5 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 14 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
POWERED_BY
Prevod - www.CyberCom.rs

www.vrelegume.rs