Vrele gume

Forum internet izdanja časopisa za automobilizam, motociklizam i nautiku
Danas je Sre, 23. 7 2014. 19:50

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 32 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2, 3  Sledeća
Autoru Poruka
PostPoslato: Ned, 02. 10 2011. 20:28 
OffLine
New Member

Pridružio se: Ned, 02. 10 2011. 19:41
Postovi: 8
[smilie=mad0235.gif] Imam veliki problem!!! Vozim Renault Clio 2 1.5 Dci '02 god. Kako da znam da li mi je otisla pumpa visokog pritiska,ZBUNJUJE ME JER AUTO NORMALNO VUCE,IMA NORMALNU POTROSNJU?Molim vas pomozite [smilie=mad0270.gif]
Simptomi koje je auto pokazivao:
1.OD kad sam kupio auto pre tri godine upaljena mi je lampica:SERV i povremeno mi se palila centralna lampica(zuta) od greaca kad motor predje 3000 o/m (AUTO NORMALNO VUCE,IMA NORMALNU POTROSNJU)(Kupio sam auto sa 126000km,na 150000km menjam filter goriva i sve sto je za veliki servis)
2.Pre dva meseca pocinje malo teze da pali 2-3 sekunde vergla,a pritom upalila mi se centralna lampica(zuta) od greaca trajno (AUTO NORMALNO VUCE,IMA NORMALNU POTROSNJU).
3.Pre mesec i po jos teze pali,5-10 sekundi vergla,a pritom upalila se STOP lampica i lampica sa desne strane za pumpu pocela da povremeno blinka kad dodam jaci gas (AUTO NORMALNO VUCE,IMA NORMALNU POTROSNJU).
4.Pre mesec dana izlazim na auto-put i od Beograda do Aleksinca vozim i ne spustam brzinu ispod 130 km/h,u jednom trenutku izvlacim 160 km/h lako i vozim tako vise od 10km tako.U povratku slicno!!!Potrosnja ispod 4 l/100km(AUTO NORMALNO VUCE,IMA NORMALNU POTROSNJU)
5.Pre 15 dana sve teze pali 15-20sekundi vergla,a lampica sa desne strane za pumpu sve cesce pocinje da blinka.(AUTO NORMALNO VUCE,IMA NORMALNU POTROSNJU)
6.Pre 7 dana jedva pali,lampica sa desne strane za pumpu pali se trajno (AUTO NORMALNO VUCE,IMA NORMALNU POTROSNJU)
7.Pre tri dana AUTO NORMALNO VUCE i gasi se pri brzini od 80km/h!
8.Slepam auto i ubacujem u brzinu on se pali,zaustavljamo se ,otkacujem auto i vozim potpuno normalno par kilometara i opet se gasi AUTO NORMALNO VUCE
9.Moze da upali na gurku ali tesko.
POMAGAJ TE LJUDI [smilie=mad0012.gif] [smilie=sign0182.gif] [smilie=mad0235.gif]


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Ned, 02. 10 2011. 20:33 
OffLine
New Member

Pridružio se: Ned, 02. 10 2011. 19:41
Postovi: 8
Problemi se javljaju posle 183000km


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Ned, 02. 10 2011. 20:35 
OffLine
Forum Member

Pridružio se: Uto, 09. 3 2010. 18:54
Postovi: 123
proveri da li je delphi pumpa ako jeste spremi se na najgore ( pumpa dizne rezervoar i instalacija se menja komplet), ako je bosh nije strasno


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Ned, 02. 10 2011. 20:39 
OffLine
Forum Member

Pridružio se: Sre, 12. 3 2008. 23:48
Postovi: 2251
iggyboy je napisao:
proveri da li je delphi pumpa ako jeste spremi se na najgore ( pumpa dizne rezervoar i instalacija se menja komplet), ako je bosh nije strasno
Uvek je Delphi u ovom godištu ali su simptomi pumpe drugačiji


EDIT by mod: nemoj citirati poruku neposredno iznad tvoje. Procitaj pravilnik foruma!

_________________
Peticija za Moonrua i Ogija......


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Ned, 02. 10 2011. 23:12 
OffLine
Forum Member

Pridružio se: Pon, 20. 7 2009. 13:09
Postovi: 452
Akumulator ili njegov punjac :) imao slican problem, samo opel i benzinjara :D :D :D


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Ned, 02. 10 2011. 23:32 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet, 06. 8 2010. 16:41
Postovi: 1674
Lokacija: Beograd
Marko444 je napisao:
[smilie=mad0235.gif]ne spustam brzinu ispod 130 km/h,u jednom trenutku izvlacim 160 km/h lako Potrosnja ispod 4 l/100km


Ovo je munru garant :mrgreen:

_________________
Pacific Blue 1.2TSI Škoda Fabia
Slika
Slika


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Ned, 02. 10 2011. 23:52 
OffLine
Forum Member

Pridružio se: Pet, 07. 12 2007. 9:41
Postovi: 2019
Prijatelju ti imaš problem sa dovodom goriva, definitivno. Čim ti je na proseku 140-150 potrošnja ispod 4 litra, tebi gorivo ne dospeva u cilindar. A našta ide, za mene ostaje misterija.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pon, 03. 10 2011. 8:48 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet, 21. 8 2009. 17:17
Postovi: 2920
Lokacija: JAGODINA
Garaža: Megane II ph1 1.6 16v
Zakaci auto na CLIP dijagnostiku i nek ti iscita sve greske zasto pali lampice.

_________________


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pon, 03. 10 2011. 19:54 
OffLine
New Member

Pridružio se: Ned, 02. 10 2011. 19:41
Postovi: 8
perfiko je napisao:
Prijatelju ti imaš problem sa dovodom goriva, definitivno. Čim ti je na proseku 140-150 potrošnja ispod 4 litra, tebi gorivo ne dospeva u cilindar. A našta ide, za mene ostaje misterija.

[kafa] Nije ta potrosnja za samo taj put do Aleksinca i nazad,bilo je tu jos 150-200km normalne voznje na magistrali i malo u lokalu(50-70km)! [smilie=character0182.gif]
Prosle godine kad sam isao na more za predjenih 1550km(A NISAM GA MAZIO NI MALO,VOLIM OSTRU VOZNU PO KRIVINAMA) [smilie=character0182.gif] potrosio je 60l goriva(ne bi verovao da nisam strogo vodio racuna da ga lepo testiram). [yesss]
PITANJA:
1.Zna li neko neki proveren servis(Valjevo,Obrenovac,Lazarevac,Aranjdjelovac,Beograd) koji moze da uradi remont?
2.Nude mi na jednom mestu Polovnu pumpu za 200eur-a bez nekog razvodnika.Dali se to isplati tako raditi?
3.Koliko kostaju polovne dizne i dali se isplati njih uzimati?
4.Od cega je uopste stradala ta pumpa,(sipao sam gorivo na Jugopetrolu vecinom)?
5.Odgovara li pumpa od verzije sa 85ks?
Moze li da se Napakuje ceo motor od tog sa 85ks(sa sve kompjuterom naravno? [smilie=mad0270.gif] [smilie=mad0235.gif]


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Uto, 04. 10 2011. 7:16 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet, 23. 3 2007. 16:15
Postovi: 14025
Lokacija: Beograd
Garaža: Honda Civic EU 1.6 VTEC 2003
1. Odakle si?
2. Treba ti proveren majstor koji zna posao i koji će ti utvrditi tačan kvar. Mi možemo samo da nagađamo.
3. Plati dijagnostiku da vidiš zbog čega ti sve javlja grešku.
4. Polovno ne bih uzimao, osim kad bi mi nudio neki moj majstor u kojeg imam poverenja i koji će mi dati neku garanciju. Bolje uradi remont, ako može da se uradi. Sve što moraš da kupiš, kupi novo, ako ikako možeš.

Bez ljutnje, meni samo nije jasna jedna stvar. Voziš auto više od 50.000km i u startu ti je prijavljivao grešku na tabli, koju nisi rešio. Onda nastavljaju redom da se pale lampice na tabli, znači prijavljuje neku grešku u sistemu i ti ništa ne radiš tim povodom? To što ti je auto normalno vukao i trošio ne znači da nisi imao problem koji je možda i prouzrokovao veći kvar koji sad moraš da platiš.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Uto, 04. 10 2011. 9:28 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto, 07. 9 2010. 16:12
Postovi: 332
Lokacija: Novi Sad
Garaža: Audi A3 Sportback 1.6
Problemi koje si opisao na početku meni ne ukazuju konkretno na problem sa pumpom visokog pritiska, ali definitivno mi ukazuju na problem, e sada problemi koji su ti se pojavili na kraju, nakon 50.000 km vožnje pod žutim lampicama, to gašenje na leru i u vožnji ukazuju na problem sa nečim na dovodu goriva, ne mora pod obavezno biti pumpa.......recimo meni se na Mazdi javljao u zimskom periodu problem sa gašenjem auta u vožnji ali se uspostavilo da je u pitanju bio filter goriva, jer je bio u garanciji a po servisnoj kljižici on se menja na 60.000 km i niko ga u ovlašćenom servisu nije pipao, i na 30.000 km iz njega samo što aligatora nisu izvadili, posle toga na 40.000 km, verovatno kao posledica vožnje sa takvim filterom otišla mi je i pumpa, a simptomi su normalno vuče, normalno troši, normalno pali ali se ponekada gasi kada pustiš gas. Pumpa je Delphi, i prvi put su mi je menjali komplet u garanciji, ponovo je otišla na 80.000 km (pitanje je da li su je i zamenili u garanciji ili su nešto smantali) i tada nije bio u garanciji, ali sam je sredio tako što sam menjao samo ventil pumpe visokog pritiska kod Ramača, bošiste iz Novog Sada. I posle je sve normalno radilo dok je nisam prodao. Tako da i Delphi pumpe mogu da se rade isto kao Bosch samo ako nađeš ko to radi.

_________________
Slika
Alkohol ne rešava probleme........mada ne rešava ih ni mleko
Novac trošim na žene, kola i provod........a ono što ostane trošim na gluposti


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Uto, 04. 10 2011. 15:38 
OffLine
New Member

Pridružio se: Ned, 02. 10 2011. 19:41
Postovi: 8
trojanac je napisao:
1. Odakle si?
2. Treba ti proveren majstor koji zna posao i koji će ti utvrditi tačan kvar. Mi možemo samo da nagađamo.
3. Plati dijagnostiku da vidiš zbog čega ti sve javlja grešku.
4. Polovno ne bih uzimao, osim kad bi mi nudio neki moj majstor u kojeg imam poverenja i koji će mi dati neku garanciju. Bolje uradi remont, ako može da se uradi. Sve što moraš da kupiš, kupi novo, ako ikako možeš.

Bez ljutnje, meni samo nije jasna jedna stvar. Voziš auto više od 50.000km i u startu ti je prijavljivao grešku na tabli, koju nisi rešio. Onda nastavljaju redom da se pale lampice na tabli, znači prijavljuje neku grešku u sistemu i ti ništa ne radiš tim povodom? To što ti je auto normalno vukao i trošio ne znači da nisi imao problem koji je možda i prouzrokovao veći kvar koji sad moraš da platiš.

Ma kojekakvi priuceni majstori su ga kacili na diagnostiku i kao to nije nista strasno.A JA NISAM IMAO NIKAVA ZNANJA O NOVIM MOTORIMA PA SAM IM VEROVAO.Svaka se skola placa.
Danas idem kod jednog bosiste pa cu da pricam o svemu.Lik je vec 15-ak godina u poslu mozda i vise.Videcu sta ce da kaze!!!


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Uto, 04. 10 2011. 18:58 
OffLine
Forum Member

Pridružio se: Pon, 01. 3 2010. 2:15
Postovi: 967
Lokacija: Mostar
Garaža: 106 gti
Tipičan problem sa 1.5 dci motorima. Jedan od najlošijih motora u zadnjih 100 godina :mrgreen: Delphi pumpa se brtvi, komadići začepljuju dizne, uništavaju motor, začepljuju tank i cijelu sustav dovoda goriva.

Magični krug je započeo, od auta ti možda ostanu tvornički podizači stakala :lol: :lol:


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Uto, 04. 10 2011. 21:19 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet, 19. 8 2010. 20:07
Postovi: 464
Lokacija: Novi Sad
Garaža: Toyota RAV4 D4D,Suzuki B-King
Imao sam slican problem na jednom renou i u pitanju je bio izlaz na kompjuteru koji nije davao signal pumpi da gura gorivo.Kostalo je 50 Eura i eno sad odlicno pali.Pre toga sam gledao dali ima piljevine u filteru i nista od toga a ne vidim kako uopste ti opiljci stignu u dizne? Pa zasto je taj filter goriva tu?

_________________
Covek u zivotu uvek treba da se pruzi onoliko koliko je dugacak!


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Uto, 04. 10 2011. 22:08 
OffLine
New Member

Pridružio se: Ned, 02. 10 2011. 19:41
Postovi: 8
Ovde se pojedinci smeju tudjoj muci,a meni je do kukanja


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 32 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2, 3  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Google [Bot], Yahoo [Bot] i 9 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
POWERED_BY
Prevod - www.CyberCom.rs

www.vrelegume.rs