Vrele gume

Forum internet izdanja časopisa za automobilizam, motociklizam i nautiku
Danas je Sre, 22. 10 2014. 15:44

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 101 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Sledeća
Autoru Poruka
PostPoslato: Pon, 04. 4 2011. 0:15 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet, 30. 7 2010. 22:56
Postovi: 113
Lokacija: Pancevo
Garaža: Peugeot 206 1.1
posto sam i ja postao vlasnik Peugeota 206 da priupitam nesto......kupio sam 206 2002 god 1.1 4/5 manuelna klima pre par dana i danas idem po tablice......treba svasta da se uradi........na tabli mi gori lampica od vodene pumpe.....covek koji mi je doterao auto mi je rekao da klima radi ali nema freon ( tu sam zbunjen jer kad je ukljucim lampica svetli ali nema promene zvuka motora ono kad se malo optereti motor )....... ne mogu nikako da memorisem stanicu na kasetofonu koji je original,samo vrti stanice i susti to mora d aje neka glupost do antene???......homokineticki se cuje tako da moram i njega ( jel moze samo on da se menja ili ide u kompletu sa sponom??? ako je kompet i tu sam puko :( )........e sad najvazinja stvar je to sto kad merim ulje u motoru on pokazuje da ima preko max!!!!motor radi tiho,ne dimi na auspuhu,ulje nije pobelelo pa se pitam sta bi tu moglo da bude????spremio sam ja jedno 300e za svu muku ali se plasim da nisam pogresio pri odabiru????


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pon, 04. 4 2011. 0:20 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet, 21. 8 2009. 17:17
Postovi: 2920
Lokacija: JAGODINA
Garaža: Megane II ph1 1.6 16v
Ne postoji lampica za vodenu pumpu. To je check engine lampica, moze da bude svasta sa motorom, neka sonda, katalizator, ko zna...nista bez dijagnostike.

Ako nema freona klima ne bi trebala da se ukljuci.

Ako nisi kupio od poznatog coveka, moj ti savet da zamenis ulje i filtere, a mozda i kajseve i spanere

_________________


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pon, 04. 4 2011. 0:27 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto, 11. 8 2009. 17:30
Postovi: 4236
Lokacija: N. Beograd - Sr. Mitrovica
eh covece toliko si trazio klija i nijedan nije odgovarao da bi na kraju kupio mozda i sklopociju...
nadam se da nisi pogresio...

_________________
Renault Clio II 1.4 16v Tech Run
Renault Clio 3 RS 197


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pon, 04. 4 2011. 0:34 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet, 30. 7 2010. 22:56
Postovi: 113
Lokacija: Pancevo
Garaža: Peugeot 206 1.1
bas tako druze......trazio sam dugo clia i nisam mogao vise da cekam.......onda sam 3 dana obisao sve placeve u okolini i video par komada koji imaju jaku cenu ili su vidno pakovani.....razocarao sam se i naleteo na pezoa,na oko super,4 nove gume,centralna,maglenke,unutra sedista original pojasevi kako treba sve se gadja sa godinom 2002......covek koji mi je prodao ga je dovezao i znamo se......kaze da ce uzeti na sebe ako je nesto do motora.....meni nije do toga,neprijatno njemu neprijatno meni.....ja samo zelim da vidim sta bi mogao da bude uzrok!!!.....bio sam ubedjen da je do vodene pumpe!!!!


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pon, 04. 4 2011. 0:42 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto, 24. 1 2006. 15:54
Postovi: 17831
Lokacija: NS
Ako ima ulja vise nego sto treba to moze da znaci da su nalili vise nego sto treba. Ako se nivo povecava - to ne valja. Ali ne valja ni visak ulja u motoru kada je ispravan.

_________________
SlikaSlika

Life is funny, skies are sunny
Bees make honey, who needs money


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pon, 04. 4 2011. 0:49 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet, 30. 7 2010. 22:56
Postovi: 113
Lokacija: Pancevo
Garaža: Peugeot 206 1.1
znam da ne valja visak ulja......mislim da se ne povecava nivo ulja nego ga ima vise......ma videcu sutra ako zavrsim to sa tablicama idem na dijagnozu pa da vidim sta kazu.....javim cim budem nesto saznao!!!!


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pon, 04. 4 2011. 9:31 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet, 28. 5 2010. 21:54
Postovi: 3401
Lokacija: bgd
Garaža: Peugeot 206
Da si kao autor teme kojim slucajem zeMsko, tj da sam JA imala ovakav problem, kladim se da bi me neko pitao da li sam merila nivo ulja na ravnom...

Ovako se valjda podrazumeva... :mrgreen:

_________________
Mene nista ne zanima, ali nije lose da sve znam...

Slika


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pon, 04. 4 2011. 10:11 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet, 30. 7 2010. 22:56
Postovi: 113
Lokacija: Pancevo
Garaža: Peugeot 206 1.1
da,da merio sam ulje na parkingu na ravnom......idem sad po tablice da hvatam red pa ako uspem da ih se docepam idem na dijagnostiku........veceras cu da napravim izvestaj sta sam uradio!!!


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pon, 04. 4 2011. 10:52 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto, 11. 8 2009. 17:30
Postovi: 4236
Lokacija: N. Beograd - Sr. Mitrovica
da, kad smo kod merenja nivoa ulja, i to ravno je relativna stvar...
kod mojih u mitrovici u garazi je pod relativno vodoravan ( kazem relativno jer ima pad radi slivanja vode ), ali kad sam prvih par puta merio novi ulja, u zavisnosti da li ga nateram pravo ili u rikverc u garazu na sipci od ulja je umelo da se razlikuje i do pola cm...dok nisam to skontao bas sam se isekao kad sam video da je nivo nizi...
e sad, to zavisi i od same konstrukcije motora ali eto cisto da iznesem moje iskustvo, jer sam po tom pitanju bio vrlo detaljan kad sam poceo to da pratim kad sam uzeo auto...
posle sam imao bukvalno mesta gde treba mi stoje tockovi u garazi kad hocu da merim ulje...
sa vremenom sam odustao od toga, jer je fabricki merac na instrument tabli prilicno precizan, a i ne trosi ulje ni posle 200k km...

_________________
Renault Clio II 1.4 16v Tech Run
Renault Clio 3 RS 197


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pon, 04. 4 2011. 13:16 
OffLine
Forum Member

Pridružio se: Sre, 05. 4 2006. 19:24
Postovi: 1904
Lokacija: Novi Sad
Garaža: Fiat Punto Classic 1.2 LPG A/C
dragan.pv je napisao:
da, kad smo kod merenja nivoa ulja, i to ravno je relativna stvar...
kod mojih u mitrovici u garazi je pod relativno vodoravan ( kazem relativno jer ima pad radi slivanja vode ), ali kad sam prvih par puta merio novi ulja, u zavisnosti da li ga nateram pravo ili u rikverc u garazu na sipci od ulja je umelo da se razlikuje i do pola cm...dok nisam to skontao bas sam se isekao kad sam video da je nivo nizi...


Gledaš zato u sredinu šipke (sa strane). Ako je ukoso, odnosno podloga neravna, u toj sredini ti je pravi nivo ulja. Sa jedne strane biće niže, sa druge više - no sredina uvek ista, odnosno pravi nivo ulja. Ustvari, zavisi i kakva je šipka, negde ovo i ne možeš baš lako videti (ako je spljoštena na delu gde se meri - probaj zaokrenuti za 90). Na Jugu se vidi super... :wink: :)


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pon, 04. 4 2011. 13:51 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet, 30. 7 2010. 22:56
Postovi: 113
Lokacija: Pancevo
Garaža: Peugeot 206 1.1
nema nista od tablica pao je sistem u celoj srbiji na par sati........odlepio saaaaaaam........dao sam punomoc i sad cekam cetvrtak


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pon, 04. 4 2011. 14:21 
OffLine
New Member

Pridružio se: Pet, 13. 8 2010. 18:31
Postovi: 4
Lokacija: U gradu pored zelene rijeke...
Garaža: Golf 4
Ja sam bio vlasnik jedne 206-ce sa 1.1 benzinskim motorom sa automatskom klimom kao kod tebe.
Posto je to motor male snage paljenjem klime trebalo bi da osjetis poprilican "gubitak" snage u radu motora (ovo osjetis pogotovo na uzbrdici ili preticanju), tako ako ti se auto isto ponasa sto se tice snage nakon paljenja klime, onda vjerovatno imas neki problem na klima uredjaju.
Najbolje je otjerati auto na dijagnostiku.
E da obavezno uradi veliki servis ako si auto uzeo na nekom placu. To bi trebalo da te izadje oko 200E max.
Inace, kolika mu je kilometraza na satu i odakle je uvezen?


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pon, 04. 4 2011. 18:45 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet, 30. 7 2010. 22:56
Postovi: 113
Lokacija: Pancevo
Garaža: Peugeot 206 1.1
moram da mu uradim veliki servis,spremio sam se za to.....auto ima manualnu klimu i mislio sam da je neki kvar ali svi mi kazu da je do freona jer ona nece ni da se ukljuci kad nema freon tako da se oko toga ne nerviram......presao je 90k........to je sigurno vracano ali auto stvarno korektno izgleda i spolja i iznutra!!!!


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pon, 04. 4 2011. 18:50 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet, 06. 2 2009. 21:39
Postovi: 7273
To da nema freona u sistemu je najverovatniji, ali ne i jedini scenario zbog kog se kompresor ne uključuje. Daj bože da je do toga, to se rešava za 30€. Zašto je prodavac nije napunio kada zna šta je... Kako ne volim prodavce polovne robe pa da su mi rod rođeni.

U svakom slučaju, sa srećom ti bilo i predstavi auto sa slikama kada se podigne sistem u Srbiji. :)


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sre, 06. 4 2011. 15:18 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet, 30. 7 2010. 22:56
Postovi: 113
Lokacija: Pancevo
Garaža: Peugeot 206 1.1
sto se tice slika nema da brines,sutra cu mozda odraditi mini set cisto da vidite kakav je.......nego dok jos nemam tablice mogu da ubijem vreme sa memorisanjem stanica na radiju........radio je fabricki i kapiram da kad naleti na stanicu da samo drzim malo duze broj i tu ostane memorisano.....kod mene preksace stanice,kao da nema antenu a onda odjednom stane na jednu i sve tako u nedogled......ima li tu neka caka????dajte neku ideju da ubijem vreme do derbija :)


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 101 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Bing [Bot] i 11 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
POWERED_BY
Prevod - www.CyberCom.rs

www.vrelegume.rs