Vrele gume

Forum internet izdanja časopisa za automobilizam, motociklizam i nautiku
Danas je Sre, 16. 4 2014. 6:12

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 20 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2
Autoru Poruka
PostPoslato: Sre, 17. 11 2010. 19:13 
OffLine
Forum Member

Pridružio se: Sre, 12. 3 2008. 23:48
Postovi: 2251
Tuljak je čelični valjak koji se ubacuje u glavnu cevku koja nosi ceo trap, jedan kraj tuljka ulazi u cev a na drugu stranu se kači ruka, noga (majstorski izrazi)....na koju se stavlja točak, a između tuljkas i ruke su ti igličasti ležajevi.
E sad kvar trapa je, propadnu semerinzi, shebe se ležaj i onda košuljica ležaja grebe tuljak i napravi brazdu,a pri svemu tome on površinski istruli.
Po zakonu "poluge" ono što je u ležaju zazor deseta ili dve to je nagib na točku veći za stepen, dva
Veliki broj majstora očisti šmirglom tuljak stavi nose ležajeve i teraj i onda se desi kao na početku teme.....
Zato je zamena tuljaka u 99% slučajeva neophodna
Tuljke može da kupi od MC-a (melatcaucho) a ima i tip u Banovcima prozvodnju, tačni po meri i kvalitetni
Ležajeve ima MC, SNR, SKF.....

_________________
Peticija za Moonrua i Ogija......


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sre, 17. 11 2010. 20:58 
OffLine
Forum Member

Pridružio se: Pon, 01. 3 2010. 2:15
Postovi: 967
Lokacija: Mostar
Garaža: 106 gti
Da, tuljci se moraju praviti. Tvornica ih nije predvidjela kao rezervni dio. Nakon stavljanje novih igličastih ležajeva i tuljaka (ako je potrebno, jer kod mene su i nakon 10 godina bili kao novi), je preporučljivo ugraditi mazalice.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sub, 20. 11 2010. 23:52 
OffLine
New Member

Pridružio se: Sre, 27. 10 2010. 0:57
Postovi: 9
Ja sam kod mene radio reparaciju zadnjeg trapa na 206-ici, doduše sw (karavan) ali delovi su isti. Potrebna je obavezno zamena igličastih ležajeva za obe strane automobila i idu neke gumice u setu sa ležajevima čini mi se i menjaju se tuljci (majstorski izraz) odnosno osovine zadnjeg trapa, s tim što se vrlo retko dešava da stradaju obe strane. Najčešće se menja osovina koja je u lošem stanju i kao što sam rekao ležajevi na obe strane. Kod mene konkretno je zamenjena samo desna osovina i sve je ok posle 10k kilometara, za dalje videćemo... Sve to treba odraditi kod majstora koji poznaje posao, inače se problem vrlo brzo vraća. Ja sam iz Niša pa ti ne mogu mnogo pomoći oko izbora majstora ali mogu da ti kažem da je mene ova intervencija koštala: 4000din za jednu osovinu, 5500din za igličaste ležajeve i gumice (set za obe strane čini mi se da je bio u pitanju SKF) i majstor mi je uzeo 100e za popravku. Ako se dobro odradi ovaj posao možeš bez problema da voziš bar narednih 50-60k. [smilie=character0182.gif]


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pet, 16. 9 2011. 9:40 
OffLine
New Member

Pridružio se: Pet, 25. 2 2011. 13:52
Postovi: 6
Koji su simptomi da se treba raditi reparacija?
Ako se na 110.000 malo iskrivo zadnji desni tocak i malo se cuje preko rupa da li treba odmah raditi ili moze jos da se vozi?


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pet, 16. 9 2011. 14:39 
OffLine
Forum Member

Pridružio se: Pon, 01. 3 2010. 2:15
Postovi: 967
Lokacija: Mostar
Garaža: 106 gti
Ma samo deri miško. Dok točak ne otpadne :lol:


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 20 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Google [Bot] i 2 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
POWERED_BY
Prevod - www.CyberCom.rs

www.vrelegume.rs