Vrele gume

Forum internet izdanja časopisa za automobilizam, motociklizam i nautiku
Danas je Pon, 20. 10 2014. 6:23

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 23 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta: Audi A4 2.0TDI DPF
PostPoslato: Ned, 26. 9 2010. 16:21 
OffLine
New Member

Pridružio se: Ned, 26. 9 2010. 16:02
Postovi: 38
Pozdrav,

pre 2 meseca sam kupio u Nemackoj 2006 Audi A4 2.0TDI DPF (103KW/140PS, 140,000km) carinio i registrovao ovde.

Ali imam probeleme sa DPF (Diesel Particulate Filter), lampica se pali svakih 100km voznje u gradu mozda i pre, pa moram da izadjem na autoputu i vozim 15-20 min pri 2000rpm, nervira me i izgubim vreme.

Da li neko zna sta moze da bude problem da se DPF pali toliko cesto, da nije problem na neki senzor ? Jendom sam uradio regeneraciju na servisu jer je usao auto u safe mode ali opet isto.
I da li je moguce da se sve skida ovaj DPF i da iauto radi normalno ? Ako da gde bih mogao do ta uradim.

Hvala.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Ned, 26. 9 2010. 18:11 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Ned, 12. 9 2004. 0:25
Postovi: 2132
Lokacija: Lozana CH
Garaža: BMW 325XI E90
Ebi ga, taj DPF zna da bude naporan, tezak i skup za popraviti...
Aj bas pisi sta se desava sa autom i kako odvija situacija sa popravkom, verovatno je zagusen il tako nesto.
Jesi pitao koliko kosta da ti zamene sve komplet?
Takodje cisto sumnjam da moze da se skine i da auto ide normalno.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Ned, 26. 9 2010. 18:53 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet, 12. 6 2008. 11:31
Postovi: 15069
Lokacija: Novi Beograd
Garaža: Peugeot 406 SW
pa ako ga stalno vozis lagano, i krace relacije, on ni nema kada da uradi regeneraciju... Ali, probaj da vozis malo ostrije po gradu, uvece kad se vozis, izadji na auto-put, pa ga stisni malo... Ne znam da li mora toliko cesto, ali sigurno da ce ti se paliti lampica kad motor nema uslova da to odradi sam...


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Ned, 26. 9 2010. 19:42 
OffLine
New Member

Pridružio se: Ned, 26. 9 2010. 16:02
Postovi: 38
@Lazans
prvo se pali znak dpf-a i posle ako ga ignorises i jos vozis tako po gradu auto udje u safe mode i gusi se, pale se jos 2-3 sijalice i posle ide kao da nema turbinu pa sam morao odmah u servis i regeneracija tu.
Da mi zamene to kosta oko 150,000 din (1500EUR), to je mnogo i ne daju garanciju na to (da nece da se pali svakih 100km ili mozda i manje).
Cuo sam da neki to urade, re-programiraju ECU i skidaju DPF sa auspuha, ali sad neznam da li bih auto opet radio kako treba bez DPF-a.

@Malivuk406
Pa oko 70% vozi se po gradu, probao sam i to da ga vozim ostro samo na S posto auto ima automatski menjac ali opet isto pali se lampica.
Ne bih trebao da se pali toliko cesto, ali stvarno svakih 4-5 dana to je mnogo i dosadno, niko ne zna po servisima kod nas sta bih mogao da bude, pricam za Audi/Porsche Beograd, Nis...

Sad mi je dosadno ovog DPF-a, neznam sta da radim, da ga menjam novim ? Ili da ga skidam sa re-programiranje ECU... Ako neko ima kena iskustva bio bih mu zahvalan.

Hvala.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Ned, 26. 9 2010. 20:05 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet, 12. 6 2008. 11:31
Postovi: 15069
Lokacija: Novi Beograd
Garaža: Peugeot 406 SW
mozes da ga skines al ti onda auto nece zadovoljavati Euro4, tj ni euro 3 xD
ako imas nekoga na tehnickom, da te provlaci, mozes i da uradis to.. mada ja ne bih...

a, sto se tice zamene, ako imas 1500 evra na bacanje, samo izvoli, u suprotnom im skaci po glavi dok ne nadju u cemu je problem...


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Ned, 26. 9 2010. 20:13 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto, 11. 5 2010. 13:59
Postovi: 268
Ma skini mu taj DPF,samo pravi probleme,samo moras da vodis racuna gde radis tehnicki,jel auto vise nece ispunjavati euro4 standard.

_________________
Misli globalno radi lokalno.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Ned, 26. 9 2010. 20:37 
OffLine
New Member

Pridružio se: Ned, 26. 9 2010. 16:02
Postovi: 38
Ma nemam pare za bacanje ali stvarno mi se dosadilo sa ovim regenereacijama, za skidanje sam nasao ovo kod nas:
http://www.novaspeed.rs" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.smarttuning.rs" onclick="window.open(this.href);return false;
Sad neznam koliko imaju iskustva skidanjem DPF-a.

Probacu da nadjem resenje, da posetim sve Audi/VW servise sto mogu stici, nadam se ce neko da nadje gde je problem ili neko resenje, da ne menjam odmah DPF jer to kosta dosta i da ne rizikujem skidanjem DPF-a.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pon, 27. 9 2010. 7:28 
OffLine
Forum Member

Pridružio se: Uto, 12. 2 2008. 9:44
Postovi: 12834
Lokacija: Beograd
Garaža: VW Passat B 5.5 1.8 T
Zar je moguće da ovlašćeni servisi ne znaju da reše ovaj problem?

Ne znam koja je inače uobičajena kilometraža kada se DPF regeneriše, i to bi trebalo da bude automatski.

_________________
Slika


Kad porastem hoću da budem atomski sat!


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pon, 27. 9 2010. 9:34 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto, 07. 9 2010. 16:12
Postovi: 332
Lokacija: Novi Sad
Garaža: Audi A3 Sportback 1.6
To kada jednom krene, nema ti druge nego da ga menjaš ili skineš. On jeste samospaljujući ali ne radi u gradskoj kreni stani vožnji, već samo na otvorenom putu kada se auto vozi iznad 2.000 obrtaja, ti kada izađeš iz grada i kreneš da ga voziš autoputem on se spali ali samo do te mere da isključi lampicu i onda kroz 4-5 dana u gradu on ponovo nakupi to što je za tih 20-ak minuta otvorene vožnje spalio. To sada da ti je posao da ideš svaki dan u Niš ne bi imao taj problem ali što se tiče gradske vožnje ona je smrt za DPF, pogotovo u BG gde malte ne samo i stojiš, tako i kada staviš nov pitanje je koliko vrmena će proći dok se ponovo ne začepi.

_________________
Slika
Alkohol ne rešava probleme........mada ne rešava ih ni mleko
Novac trošim na žene, kola i provod........a ono što ostane trošim na gluposti


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pon, 27. 9 2010. 9:47 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Ned, 12. 9 2004. 0:25
Postovi: 2132
Lokacija: Lozana CH
Garaža: BMW 325XI E90
Ma mnogo izvoljevaju nova kola, pogotovo dizeli, cim nesto ne valja gorivo krivo, previse gradske voznje...
DPF bi normalno trebao da se cisti na oko 1000km, zapravo njegovo ciscenje je povezano sa kolicinom potrosenog goriva a ne predjenom kilometrazom, ali red velicine je 1000km.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pon, 27. 9 2010. 10:48 
OffLine
New Member

Pridružio se: Ned, 26. 9 2010. 16:02
Postovi: 38
Ne znaju ni ovlasceni servisi, neki kazu "mozda" je otisao DPF i treba da se menja, neki senzor DPF-a... sad kome da verujem, mozda menjam i jedno i drugo i opet isto !!!
Citao sam po nemackim i engleskim forumima, neki su imali slican problem, menjali DPF i opet isto, neki su menjali samo senzor i sada je ok.
Mislim da DPF ide sa srecom kako ti radi, ako pocne da ti pravi probleme ima da ti se dosadi.

Kad su ugradili DPF u automobilima oni su trebali da znaju da 70-80% ljudi voze auto samo po gradu i da naprave neki sistem regeneracije automatski i kad se auto vozi pri gradu.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pon, 27. 9 2010. 13:15 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto, 07. 9 2010. 16:12
Postovi: 332
Lokacija: Novi Sad
Garaža: Audi A3 Sportback 1.6
dragan_sb je napisao:
Ne znaju ni ovlasceni servisi, neki kazu "mozda" je otisao DPF i treba da se menja, neki senzor DPF-a... sad kome da verujem, mozda menjam i jedno i drugo i opet isto !!!
Citao sam po nemackim i engleskim forumima, neki su imali slican problem, menjali DPF i opet isto, neki su menjali samo senzor i sada je ok.
Mislim da DPF ide sa srecom kako ti radi, ako pocne da ti pravi probleme ima da ti se dosadi.

Kad su ugradili DPF u automobilima oni su trebali da znaju da 70-80% ljudi voze auto samo po gradu i da naprave neki sistem regeneracije automatski i kad se auto vozi pri gradu.


Pa u suštini i jesu, ima dva tipa sada zavisi ko šta stavlja, neki se čiste onom Ad Blue tečnošću, sipaš 2-3 litre te tečnosti i voziš i nema veze voziš li po gradu ili na otvorenom, a kod tih samospaljujućih on nekim sistemom povećava temperaturu u izduvnoj grani koja ga spaljuje odnosno čisti, jedina mana takvih sistema je što taj sistem najefikasnije radi na otvorenom gde imaš mogućnost da držiš broj obrtaja konstantno preko 2.000 obrtaja.

Inače te fantomske kvarove gde niko ništa ne može sa sigurnošću da ti kaže najbolje je da popravljaš od jeftinijih ka skupljim. Znači, prvo zameni taj senzor pa ako te bude zezao i dalje stavi i nov filter.

Ili ga prodaj pa kupi benzinca, ja sam ceo život vozio benzince i kukao kako troše, kako je skupo gorivo i onda kupio savremenog dizela, naplaćao se čuda kojekakvih mogao sam benzinsku pumpu kupiti. Dizeli su sa Golfom II i Mercedesom 190,124 završili sa ekonomičnošću. Sada evrodizel košta kao i benzin, potrošnja je litar ili dva manja ali su troškovi održavanja višestruko veći, znači ako kupuješ polovan čeka te plivajući zamajac, DPF filter, dizne, pumpa visokog pritiska, protokomeri i turbine, svaka stavka od 500 evra pa do 1500 evra. Ako ga kupuješ novog moraš dati 3-4 hiljade više u startu i taman kada krene da ti se isplaćuje čeka te ponovo gore pobrojano, sada sam ga prodao i opet kupio benzinca i mirno spavam.

_________________
Slika
Alkohol ne rešava probleme........mada ne rešava ih ni mleko
Novac trošim na žene, kola i provod........a ono što ostane trošim na gluposti


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pon, 27. 9 2010. 13:19 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet, 12. 6 2008. 11:31
Postovi: 15069
Lokacija: Novi Beograd
Garaža: Peugeot 406 SW
gavran je napisao:
Dizeli su sa Golfom II i Mercedesom 190,124 završili sa ekonomičnošću. Sada evrodizel košta kao i benzin, potrošnja je litar ili dva manja ali su troškovi održavanja višestruko veći, znači ako kupuješ polovan čeka te plivajući zamajac, DPF filter, dizne, pumpa visokog pritiska, protokomeri i turbine, svaka stavka od 500 evra pa do 1500 evra. Ako ga kupuješ novog moraš dati 3-4 hiljade više u startu i taman kada krene da ti se isplaćuje čeka te ponovo gore pobrojano, sada sam ga prodao i opet kupio benzinca i mirno spavam.


[smilie=mad0218.gif] [smilie=mad0218.gif] [smilie=mad0218.gif]


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pon, 27. 9 2010. 13:30 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Ned, 12. 9 2004. 0:25
Postovi: 2132
Lokacija: Lozana CH
Garaža: BMW 325XI E90
Sta se cudis, u pravu je covek.
Nego meni je smesno sto kazes da sad mirno spavas a odmah pored ove teme je tvoja sa novim glavoboljama oko sada Audi benzinca :)

viewtopic.php?f=3&t=20481


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pon, 27. 9 2010. 13:35 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet, 12. 6 2008. 11:31
Postovi: 15069
Lokacija: Novi Beograd
Garaža: Peugeot 406 SW
pa ne moze na jednom autu ni pola tih stavki da te zadesi... najcesce bude jedno od nabrojanog, al se to desava na prilicno velikim kilometrazama, ili usled bas loseg odrzavanja...


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 23 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Yahoo [Bot] i 2 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
POWERED_BY
Prevod - www.CyberCom.rs

www.vrelegume.rs