Vrele gume

Forum internet izdanja časopisa za automobilizam, motociklizam i nautiku
Danas je Čet, 30. 10 2014. 18:35

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 27 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2  Sledeća
Autoru Poruka
PostPoslato: Pon, 14. 6 2010. 11:31 
OffLine
New Member

Pridružio se: Pon, 10. 5 2010. 11:37
Postovi: 5
Pozdrav svima
Duze vreme razmisljam o kupovini peugeot 407sw 1.6hdi 2007god i nailazim na brojne negativne komentare o skupom odrzavanju i cestim kvarovima na turbini,plivajucem zamajcu i fap filteru a da je popravka istih bas skupa! Hteo bi da mi pomognete da li se to tako cesto kvari na ovom motoru i da li mi preporucujete da ga uzmem?


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pon, 14. 6 2010. 13:08 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet, 12. 10 2007. 2:32
Postovi: 7900
Lokacija: Novi Sad
Garaža: VW Caddy 1.9TDI, 207 1.4hdi
Ovde imas iskustva vozaca 407 i probleme sa FAPom. Jedan uspesno resen, drugi jos nije.
http://forum.cars.rs/forum3/viewtopic.p ... 8&start=90


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pon, 14. 6 2010. 22:04 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet, 12. 6 2008. 11:31
Postovi: 15069
Lokacija: Novi Beograd
Garaža: Peugeot 406 SW
plivajuci zamajac je potrosni deo. Imas ga na svim novijim dizelima, i na svakom ce otici, samo je pitanje kako se vozi... Nije klasicna boljka...
Dizne nisu problem, kao ni turbina, ukoliko je auto dobro odrzavan...

Ti motori su generalno skroz ok, samo je pitanje kako je odrzavan auto kod prvog (drugog) vlasnika, pre nego sto je dosao kod tebe...


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pon, 14. 6 2010. 22:26 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet, 03. 10 2008. 11:27
Postovi: 3624
Onaj od 90 ks je bez greske a ovaj od 110 ks oce da zeza i skup je za odrzavanje, posebno ne valja ako je u teskom vozilu kao sto je 407 pa je dodatno opterecen.....inache, sto rece malivuk, zamajac je potrosna stvar, menja se na svakih 100 do 150 hiljada km kada dodje vreme za zamenu kvacila i kosta oko 500 eura....inache su Hdi motori ubedljivo najizdrzljiviji, oni sa pocetka decenije pa do skoro, medjutim videli francuzi da su se zajebali sto su napravili takve motore, pa ih malo zakomplikovali i spustili kvalitet na nivo ostalih i to je to.

_________________



Renault, jedini prevoz koji priznajem.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pon, 14. 6 2010. 22:29 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet, 12. 6 2008. 11:31
Postovi: 15069
Lokacija: Novi Beograd
Garaža: Peugeot 406 SW
covece, to je isti motor kao 90 konja, sa drugacijim diznama (ista tehnologija) i jacom turbinom... Blok motora i svi ostali delovi su isti.... Sem ECU, naravno, i ima plivajuci...
Sta je to toliko skuplje nego na ovom od 90, i sta pravi probleme?


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sre, 16. 6 2010. 0:03 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet, 03. 10 2008. 11:27
Postovi: 3624
Malivuk406 je napisao:


Sta je to toliko skuplje nego na ovom od 90, i sta pravi probleme?



Na prvom mestu plivajuci zamajac a sta se tacno desava sa turbinama, diznama, ventilima i ostalim delovima na 1.6 hdi sa 110ks cu da pitam Zivotu, on mi je i spomenuo da je skuplji za odrzavanje.

_________________



Renault, jedini prevoz koji priznajem.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sre, 16. 6 2010. 0:06 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet, 12. 6 2008. 11:31
Postovi: 15069
Lokacija: Novi Beograd
Garaža: Peugeot 406 SW
znaci po toj logici, najbolje da se vozi i dalje 1.9 d sa 70 konja :)

plivajuci zamajac nije boljka, on jednostavno ode vremenom... Za probleme sa diznama i turbinom nisam cuo, a pricao sam sa covekom koji odrzava samo PSA... Po njemu je najlosiji HDI 2.2 od 136 konja, pa onda 1.4... Za ostale nije imao primedbe...


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sre, 16. 6 2010. 18:25 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet, 03. 10 2008. 11:27
Postovi: 3624
Malivuk406 je napisao:

znaci po toj logici, najbolje da se vozi i dalje 1.9 d sa 70 konja :)

plivajuci zamajac nije boljka, on jednostavno ode vremenom... Za probleme sa diznama i turbinom nisam cuo, a pricao sam sa covekom koji odrzava samo PSA... Po njemu je najlosiji HDI 2.2 od 136 konja, pa onda 1.4... Za ostale nije imao primedbe...



Taman posla, mada je 1.6 sa 90ks dovoljno odlican motor za sve akcije i prilicno je neunistiv i jeftin za odrzavanje a sa verzijom sa 20ks vise izgleda da mnogo vise moze se izgubi nego dobije tj pitanje je dal je tih 20 konja vredno straha i skupljeg odrzavanja....

...inache, najveca boljka PSA grupacije su kvacila jer ne traju bas koliko treba a svaki put kada se menja kvacillo menja se i zamajac (sem ako ne spremas auto za prodaju, pa menjas samo lamelu i korpu, recimo) sto znaci da treba jedno soma eura za kompletnu zamenu.....inache kaze mi Zivota da nema pokvarenu turbinu za sada na HDI, dizne ko dizne se remontuju i kod svih su u istom fazonu, sem kod 1.5 Dci-ja do 2003-e koje su se zapusavale kad rikne pumpa i tamo se neki opiljci iz pumpe razlete i zapuse ih a najveca jebada je kod 1.4 HDI sa simens diznama, tu moraju nove....sta mislis zasto turbine na HDI nemaju nikakav problem a iste takve riknjavaju kod Dci motora?

_________________



Renault, jedini prevoz koji priznajem.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sre, 16. 6 2010. 18:43 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet, 12. 6 2008. 11:31
Postovi: 15069
Lokacija: Novi Beograd
Garaža: Peugeot 406 SW
ako je 270.000 km na sivom mala km za kvacilo... xD

na ovom je na 170-180k zamenjeno kvacilo, zamajac je i dalje odlican...

inace, komplet kvacilo sa zamajcem je nekih 600 evra, a po meni je to daleko od 1000...

sto se tice turbina, koliko sam upoznat Pug koristi Garrett turbine, tako da tu nema greske...


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sre, 16. 6 2010. 19:18 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet, 03. 10 2008. 11:27
Postovi: 3624
Malivuk406 je napisao:
ako je 270.000 km na sivom mala km za kvacilo... xD

na ovom je na 170-180k zamenjeno kvacilo, zamajac je i dalje odlican...

inace, komplet kvacilo sa zamajcem je nekih 600 evra, a po meni je to daleko od 1000...

sto se tice turbina, koliko sam upoznat Pug koristi Garrett turbine, tako da tu nema greske...


Ne mogu da verujem da postoji kvacilo koje moz da izdrzi 270.000km, sem ako kompletna kilometraza nije na auto putu. :shock: ...koliko sam ja upucen, svim novijim automobilima je 150.000km maksimalno a Zivota kaze da bi trebalo da se menja na 100K km jer tad krene da bude tvrdo pa se ljudi muce dok voze a taksista jedan mi kaze da on svoje na fiat Bravi menja na 80K km....ja sam menjao svoje pre par dana, kostalo me 305 eura sa zamenom, auto presao 154.000km i kaze mi Zivota da bi presao jos jedno 2K km dok se ne bi skroz raspalo i ostavilo negde na putu, kod mene je inace hidraulicni cilindar (kome se guma sa obe strane raspala-odvojila) - zato je i skupo kvacilo, al zato je lagano i ulazi kao u sir....kvacilo na kliu 2 1.2 16v je 100 eura jeftinije.

...dobra je to cena od 600 eura, super ako je tako, ja imam informaciju da samo zamajac kosta 500 eura, plus set kvacila oko 200 do 300 plus ruke oko 70 do 100 eura jer zamena traje jedno 5 sati u proseku.

takodje imam informaciju da su turbine potpuno iste u PSA i renou, ugradjuje i reno garett turbine al nije u tome fora :wink:

_________________



Renault, jedini prevoz koji priznajem.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Čet, 17. 6 2010. 15:50 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Ned, 12. 9 2004. 0:25
Postovi: 2132
Lokacija: Lozana CH
Garaža: BMW 325XI E90
I ja imam informaciju kao i ti, tj da je samo zamajac ~500e a sve zajedno oko 1000 :(
Prejeftino mi to 600e zamajaca, cilindar, kvacilo ruke...


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sub, 19. 6 2010. 18:13 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet, 12. 6 2008. 11:31
Postovi: 15069
Lokacija: Novi Beograd
Garaža: Peugeot 406 SW
plivajuci, korpa, lamela, druk - oko 60.000...
ruke su 50 evra, sa zamenom ulja u menjacu.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Ned, 20. 6 2010. 14:34 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Ned, 12. 9 2004. 0:25
Postovi: 2132
Lokacija: Lozana CH
Garaža: BMW 325XI E90
Jel su to original delovi?
Takodje majstor je dosta skroman za ruke :)


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Ned, 20. 6 2010. 15:13 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet, 12. 6 2008. 11:31
Postovi: 15069
Lokacija: Novi Beograd
Garaža: Peugeot 406 SW
Valeo org... iz ovl servisa, al ne sa zigom pezoa u kutiji sa milion lavica...


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pon, 21. 6 2010. 9:59 
OffLine
Forum Member

Pridružio se: Sre, 08. 10 2003. 11:04
Postovi: 1718
Lokacija: Bajina Basta
moonru je napisao:
Ne mogu da verujem da postoji kvacilo koje moz da izdrzi 270.000km, sem ako kompletna kilometraza nije na auto putu. :shock: ...

Nisam ni ja verovao dok nisam kupio auto koji to moze. Ja sam menjao kvacilo na 297.000km na Kappi. Korpa i lamela u ok stanju, ali se sjebao druk lezaj. I nije auto put u pitanju. Doduse auto je 10god star. Za ove nove ne znam.

_________________
Lancia Kappa 2.0 20v LPG


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 27 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 11 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
POWERED_BY
Prevod - www.CyberCom.rs

www.vrelegume.rs