Vrele gume

Forum internet izdanja časopisa za automobilizam, motociklizam i nautiku
Danas je Pet, 24. 10 2014. 8:59

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 52 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4  Sledeća
Autoru Poruka
PostPoslato: Sre, 27. 1 2010. 23:18 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet, 05. 3 2009. 21:56
Postovi: 132
Garaža: Sandero 1.4 MPI Ambience plus
Cekaj, ne razumem se mnogo ali da je brava u pitanju onda valjda ne bi imao ni kontakt na tabli i ostale pokazivace na njoj


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Čet, 28. 1 2010. 2:04 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto, 24. 1 2006. 15:54
Postovi: 17831
Lokacija: NS
MOTUL je napisao:
Da se nadovezem na ovu temu
I ja vec 3 dana muku mucim sa paljenjem, veoma slicni znaci kao kod tebe.
Pre desetak dana auto je poceo tesko da vergla kada je hladan, dam kontakt, okrenem kljuc, zavergla 3 kruga uspori ga i stane, ponovo zaverglam 2 kruga i stane i treci put upali na zub,
Bilo mi je cudno jer je akumulator dobar proveravao sam ga i pri verglanju ne gubi struju, tj. probao sam i po mraku sa ukljucenim svetlima da zaverglam i nista se ne smanjuje struja u farovima, po meni nije do akumulatora.
E sada dalje, juce krecem na posao, zaverglam prvi put, drugi, treci i na cetvrtom stane skroz, nista se ne desava. I od tada kao da je mrtav, posle kontakta nece nista ni milimetar da ga zavergla, ponavljam pri svemu tome ima struje u kabini, instrument tabla i kratka svetla.
Pitanje, da li je moguce da alnaser tako zablokira da nece ni malo da zavergla....Hvala na svakom odgovoru

Ja sam imao potpuno istu situaciju na autu (nije Punto). Sve radi super, ovo ono, i onda mi se slucajno ugasi i nema sanse ni da se pomeri anlaser. Skazaljke se pomeraju do kraja skale (verovatno kako pravi kratak spoj na cetkicama, tako nesto), al ni da makne. I onda sve cesce i cesce. Promena akumulatora je otklonila sve probleme. To sto sijalice gore to nema veze, anlaser je vrlo zestok potrosac (100njak ampera, znaci 12V*100A=1200W minimum, a uglavnom je uvek vise).

_________________
SlikaSlika

Life is funny, skies are sunny
Bees make honey, who needs money


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Čet, 28. 1 2010. 11:15 
OffLine
New Member

Pridružio se: Pet, 30. 10 2009. 14:55
Postovi: 85
Resen problem, majstor stavio drugi magnet na alnaser, ne znam sta je tacno pod tim mislio jer mi je rekao da nije klasican alnaser nego neka druga vrsta. U pitanju je bio Renault Megane I generacija


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Čet, 28. 1 2010. 15:57 
OffLine
Moderator

Pridružio se: Sre, 13. 7 2005. 16:21
Postovi: 6660
Lokacija: Sabac
Garaža: Trnutno idem peske :)
stavio ti drugi bendix....

_________________



Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Čet, 28. 1 2010. 21:54 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet, 05. 3 2009. 21:56
Postovi: 132
Garaža: Sandero 1.4 MPI Ambience plus
dragvorl je napisao:
MOTUL je napisao:
Da se nadovezem na ovu temu
I ja vec 3 dana muku mucim sa paljenjem, veoma slicni znaci kao kod tebe.
Pre desetak dana auto je poceo tesko da vergla kada je hladan, dam kontakt, okrenem kljuc, zavergla 3 kruga uspori ga i stane, ponovo zaverglam 2 kruga i stane i treci put upali na zub,
Bilo mi je cudno jer je akumulator dobar proveravao sam ga i pri verglanju ne gubi struju, tj. probao sam i po mraku sa ukljucenim svetlima da zaverglam i nista se ne smanjuje struja u farovima, po meni nije do akumulatora.
E sada dalje, juce krecem na posao, zaverglam prvi put, drugi, treci i na cetvrtom stane skroz, nista se ne desava. I od tada kao da je mrtav, posle kontakta nece nista ni milimetar da ga zavergla, ponavljam pri svemu tome ima struje u kabini, instrument tabla i kratka svetla.
Pitanje, da li je moguce da alnaser tako zablokira da nece ni malo da zavergla....Hvala na svakom odgovoru

Ja sam imao potpuno istu situaciju na autu (nije Punto). Sve radi super, ovo ono, i onda mi se slucajno ugasi i nema sanse ni da se pomeri anlaser. Skazaljke se pomeraju do kraja skale (verovatno kako pravi kratak spoj na cetkicama, tako nesto), al ni da makne. I onda sve cesce i cesce. Promena akumulatora je otklonila sve probleme. To sto sijalice gore to nema veze, anlaser je vrlo zestok potrosac (100njak ampera, znaci 12V*100A=1200W minimum, a uglavnom je uvek vise).

To sa kazaljkama se i meni desava, samo sto sam ja pre par meseci stavio nov akumulator i sa tim novim akumulatorom mi se javlja ovaj problem.Mozda mu je nesto izvuklo struju(da li moze alarm da izvlaci toliko struje ako se pritom ne vozi 2-3 dana) pa sada nema snage da pokrene alnaser.Sutra cu da da vratim akumulator na kola pa cu da probam da upalim auto, ako uspe onda je do akum.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pet, 29. 1 2010. 9:46 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet, 22. 9 2006. 14:42
Postovi: 214
Evo i ja da se pridruzim, ja sutra idem kod majstora.
Mucilo me sporo anlasovanje na produvalom dizelu, mozete da zamislite dramu pri paljenju. Skidao sam anlaser dva puta, otvarao, gledao, smirglao, podmazivao i kao bilo je malo bolje. Kada sam podmazao biksnu u menjacu neuporedivo je bolje verglao i prestao je da se cuje nesto kao grebanje metal o metal. To je trajalo dva dana! Za ta dva dana verglanje je bilo skroz cudno, malo brze pa malo sporije, pa stalno tako varira. Akumulator je nov, pun, nije u njemu problem (dzaba sam ga kupovao). Na kraju je poceo bendiks da zaglavljuje, pa da krci i zadnja faza je da nece da vergla uopste, samo cakne i pogase se sva moguca svetla, cak i diode na tabli!
Pricao sam sa majstorom i kaze da ja imam zadnju biksnu na anlaseru a prednju u menjacu, e ta u menjacu je potrosena, dobila malo veci luft pa izbacuje rotor iz centra i koci ga, tj cese o stator. Jedva sam pronasao majstora koji ima kanal i volju da mi zameni tu biksnu, ujedno ce da mi iskontrolise i rotor i stator i nadam se da cu da resim vise problem sa sporim verglanjem.

Tako da ljudi ako idete kod majstora napomenite da proveri i biksne, obavezno, jer kada malo dobiju lufta izbacuju rotor iz ose pa jako tesko vergla.
Pozdrav i javicu se posle posete majstoru da javim utiske

_________________
Punto JTD HLX


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pet, 29. 1 2010. 20:06 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet, 05. 3 2009. 21:56
Postovi: 132
Garaža: Sandero 1.4 MPI Ambience plus
Kod mene je bilo toliko lufta na starom alnaseru, da je rotor kacio stator i ostetio magnete i nije cudo sto je zaglavljivao.Veceras sam vratio acum. u kola i upalio je iz prve i to bukvalno na "pola kljuca", posle toga sam probao jos 3-4 puta i svaki put palio bez problema. Znaci od onog sporog verglanja i mucenja ni traga.Sad mi nista nije jasno, ali znam da cu morati cim ugrabim vremena da odem do elektricara i proverim acum. iako je nov, ima tri meseca kako je kupljen.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pon, 01. 2 2010. 8:58 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet, 22. 9 2006. 14:42
Postovi: 214
Sad sam ljut na samog sebe, ali malo kasno, od zadnjeg pisanja auto je malo teze verglao, malo je varirala brzina verglanja ali je palio. Srpska posla, pali ne diraj nista, budala!!! U petak posle posla da upalim auto on se muci, jedva okrece pa kao da uhvati zalet, pa ponovo jedva okrece i od jednom samo pocne da krci ali ne okrece, ne uzubljuje. Prvo mi na pamet padne bendiks, ostavim auto, dodje drugar i upalimo ga na slep samo da ga odvezem kuci. U subotu ga isto tako upalim i odvezem kod majstora. Ceh 5000 din :mad: :mad: :mad:

Biksna u menjacu je bila dezintegrisana, sa jedne strane cak nije ni postojala koliko je potrosena! Osteceno zvono menjaca, kaze majstor ako nova biksna ne bude stajala u centru moram da menjam i zvono! Na moju srecu nije bilo tako, ali zato na anlaseru rotor probio na masu! Polovan rotor nigde nema, cena novog 3500 dinara, sreca pa ga je bilo na stanju u prodavnici. Zbog toga se tresao i krcao a ne zbog bendiksa. Spakujemo nov rotor, nove biksne, sve tri i ljudi ja ne mogu da prepoznam auto! Jutros napadao sneg, ocistim ga, pustim da se greje jednom, ugasi se lampica, okrenem kljuc i bukvalno nisam cuo kad je zaverglao, na prvi okret je upalio! Ja presrecan ali umesto 800 dinara me kostalo 5000 tako da ako vas muci anlaser, ako teze vergla idite kod majstora na vreme a ne kao ja kada je vec kasno

Slika Slika

_________________
Punto JTD HLX


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pet, 15. 10 2010. 21:22 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet, 05. 3 2009. 21:56
Postovi: 132
Garaža: Sandero 1.4 MPI Ambience plus
Da malo osvezim temu. Akumulator na pocetku ove teme je izdahnuo sto je danas i ustanovljeno u servisu. Dobio sam priznanicu i popodne ga zamenio za drugi. Posto sam u medjuvremenu kupio nov, ali vise ne somborca, probao sam da mesto aku uzmem nesto drugo ili dobijem novac nazad, ali moja upornost se nije isplatila. Sada imam jedan nov aku u rezervi. poenta je da sam danas bas zbog novog aku koji sam nedavno kupio otisao do elektricara da ispita punjenje i ispostavilo se da alternator ne daje dovoljno struje. Na leru pokazuje 13,30v od predvidjenih 14,20v, a sa ukljucenim potrosacima (svetla, ventilator) padne ispod 13v. Rekao mi je da alternator treba da se servisira jer ce ovako isprazniti aku. Moje pitanje je da li je moguce uspesno servisirati alternator i koju cifru od-do mogu da ocekujem.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pet, 15. 10 2010. 22:36 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sre, 06. 1 2010. 5:39
Postovi: 4803
Lokacija: BG
Garaža: Fiat Punto Mk2B 1.3 Multijet
Meni je Aca iz Iskra servisa u BG preporodio anlaser.

063225766

U mojoj temi pise kako profi radi.

Ne znam koja je cena, ali za kvalitetno odradjen remont ocekuj 40e.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pet, 15. 10 2010. 23:00 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet, 05. 3 2009. 21:56
Postovi: 132
Garaža: Sandero 1.4 MPI Ambience plus
Toliko je i mene kostao remont anlasera. Sada je u pitanju alternator, tu verovatno cifra moze biti mnogo veca. Zanima me sta to moze sve da ode na njemu, a da je podlozno zameni


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sub, 16. 10 2010. 1:08 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sre, 06. 1 2010. 5:39
Postovi: 4803
Lokacija: BG
Garaža: Fiat Punto Mk2B 1.3 Multijet
Mene je remont anlasera kostao 40e.
Moze i vise i manje, zavisno sta strada (automat, rotor, stator).

"Redovan servis alternatora" je oko 40e ako me secanje sluzi.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sub, 16. 10 2010. 8:46 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet, 05. 3 2009. 21:56
Postovi: 132
Garaža: Sandero 1.4 MPI Ambience plus
Bicu zadovoljan ako prodjem sa tom cifrom, mada koliko sam cuo na alt. mogu da stradaju diode (ima ih nekoliko), lezaj, regler i verovatno jos neki drugi delovi a to mislim da ne spada u redovan servis. Inace, nov u A....sportu kosta 18.700 a u jednoj drugoj radnji cak 38.000 i kazu to je original.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sub, 16. 10 2010. 9:24 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sre, 06. 1 2010. 5:39
Postovi: 4803
Lokacija: BG
Garaža: Fiat Punto Mk2B 1.3 Multijet
Koji auto?


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sub, 16. 10 2010. 10:05 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet, 05. 3 2009. 21:56
Postovi: 132
Garaža: Sandero 1.4 MPI Ambience plus
Punto 1.2 8v, 2005g


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 52 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 8 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
POWERED_BY
Prevod - www.CyberCom.rs

www.vrelegume.rs