Vrele gume

Forum internet izdanja časopisa za automobilizam, motociklizam i nautiku
Danas je Sub, 01. 11 2014. 9:25

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 432 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2, 3, 4, 5 ... 29  Sledeća
Autoru Poruka
PostPoslato: Uto, 20. 1 2009. 0:55 
OffLine
New Member

Pridružio se: Uto, 20. 1 2009. 0:48
Postovi: 1
Da li iko zna neki VW servis koji vrsi prebacivanje volana sa desne na levu stranu? [smilie=character0182.gif]


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Uto, 20. 1 2009. 13:25 
OffLine
Moderator

Pridružio se: Sre, 13. 7 2005. 16:21
Postovi: 6660
Lokacija: Sabac
Garaža: Trnutno idem peske :)
imas u jednoj temi slicnu pricu o tome i misljenje dela foruma da je to neisplativa igra...

_________________



Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Uto, 20. 1 2009. 13:34 
OffLine
New Member

Pridružio se: Čet, 30. 11 2006. 4:28
Postovi: 16
Naravno da se sve to isplati...Passat TDI iz 2002-2003 godine u Engleskoj kosta od 2000 do 3000 funti a u Srbiji od 10 do 12.000 eura.

Najbolje je ipak naci majstora za prebacivanje jer su servisi sigurno 2 do 3 puta skuplji.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Uto, 20. 1 2009. 13:46 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon, 24. 11 2003. 17:23
Postovi: 7067
Lokacija: BG
Kupis automatika i cepas:)


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Uto, 20. 1 2009. 14:26 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon, 12. 2 2007. 23:39
Postovi: 4833
Lokacija: BG
Imas u proslom, preproslom broju SAT-a, broj majstora koji radi prepravku. Jedan majstor je u BG-u, a jedan mislim negde kod Sapca. Ako ne mozes da nadjes, pogledacu da li jos uvek imam taj broj....


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Uto, 20. 1 2009. 14:45 
OffLine
Forum Member

Pridružio se: Pon, 13. 6 2005. 21:34
Postovi: 764
Lokacija: Centralna Srbija
Ja sam cuo da je cena oko 100o eura. Da li su tu uracunati delovi, ili delove TI obezbedjujes? Ili je 1000eur za ruke :)

_________________
I posle Tita - TITO!


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Uto, 20. 1 2009. 15:18 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon, 12. 2 2007. 23:39
Postovi: 4833
Lokacija: BG
oko 1000 eur-a je sve u kompletu. To oko delova dogovaras ti sa majstorom.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Uto, 20. 1 2009. 15:49 
OffLine
Forum Member

Pridružio se: Pon, 13. 6 2005. 21:34
Postovi: 764
Lokacija: Centralna Srbija
Da ne bude posle: 1000 eura + 400-500 delovi :)
Bas me interesuje, ima li neko iskustva? kako je prosao u prebacivanju, uklapanju...?

_________________
I posle Tita - TITO!


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Uto, 20. 1 2009. 18:11 
OffLine
Moderator

Pridružio se: Sre, 13. 7 2005. 16:21
Postovi: 6660
Lokacija: Sabac
Garaža: Trnutno idem peske :)
a gde nalazis delovi za passata 2003. godiste? Niko zivi ih u Srbiji ne sece jer se ne isplati, suvise su skupi da se to radi...znaci samo ovlasceni servis i novi delovi, a to sracunajte koliko kosta...samo tabla i sat kostaju preko 500 evra ako ne i 1000...da ne pominjemo ostale delove koji moraju de se menjaju, poput tapacirunga na vratima, delova sistema za upravljanje, delova sistema klimatizacije....i jos ponesto sto "iskrsne" jer ne odgovara....Pa prevezivanje kompletne elektro instalacije...Ako je usteda zaista tolika, zasto ih nijedan Sabacki svercer ne prepakuje, vec ih doveze i proda i zaradi 500 evra, a moze 4000?

_________________



Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sre, 21. 1 2009. 4:23 
OffLine
New Member

Pridružio se: Čet, 30. 11 2006. 4:28
Postovi: 16
Zex, sigurno sve to jeste skupo. To nema govora. Najjeftinije resenje jeste da se tabla i vecina delova uveze recimo iz Nemacke. U tom slucaju sve je jeftinije, i tada govorimo naravno o polovnim a ne novim delovima. Poenta je da se sve to ipak na kraju isplati. Sverceri nemaju mnogo vremena i u svakom slucaju gledaju da prodaju automobile sto pre.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sre, 21. 1 2009. 6:00 
OffLine
Forum Member

Pridružio se: Ned, 13. 1 2008. 15:01
Postovi: 308
Lokacija: NS
E da su samo delovi problem.....to i ne bi bio toliki problem.

Da se razumemo problem je oko delova i te kakav...ali spram drugih stvari koje entuzijasti ne racunaju...delovi su sitnica.

Dakle ovako potrebno je brdo delova......i instalacija kompletna.....i da sve bude ispravno....(kupujete polovne delove....a ko vam tu garantujje da je sve to bas ko novo...... :shock: ) i da je regularno...... :?:

Dakle vodite racuna dae zbog te rabote ne upustite u kriminalne vode pa da ispadne da ste napakovali na svoj auto tudje delove....recimo komsije iz susedne ulice kome je nestao pasat pre par dana.... :?:

Ali da mi idemo dalje.

Pod uslovom da to sve nabavite.....(cisto sumnjam da se to moze naci tek tako i da bude sve ok i da pase) ceka vas citava havarija od prepravki.

Mora da se sece pozarni lim......a tu su brojevi sasije vrlo blizu.

Skakljivo zar ne.

Nas zakon vazeci ne dozvoljava prepravke.... dakle i secenje tu spada ako je blize brojevima od 15 cm.

Hm ko u inat taj lim je na nekih 12 santima blizu brojeva.
:lol:
Ukoliko se to radi mora se pozvati tehnicar iz policije da sve to slika da se sve to zavede, morate da dobijete potvrdu od MUP-a

Inace ako to obidjete.... auto vam moze biti oduzet kao neregularan ako ne posedujete tu saru.

Naravno ta sara vas nece zastititi eventualne kasnije provere automobila i peripetije da vam bude oduzet jer ako policija nesto posumnja bilo kad i bilo gde prvo sto urade je da vam oduzmu auto na proveru....

A provera traje mesecima .... :shock:

Ako se utvrdi da je nesto farbano i seceno blizu. ( a jeste)..eto nevolje.

Trazice vam onaj papir sto su vam ga izdali, a onda racun od limara...farbara...i racun naravno za sve delove.

Ukoliko bilo sta od toga ne budete imali...ode vam auto iza zice.

Dzaba cete vi tvrditi da je to sve bilo u cilju ustede ...zakon je gluv na te vase vapaje.

Auto vam se ODUZIMA.... [smilie=jumping0047.gif] do okoncanja sudskog postupka.

Tad auto godinama stoji kod njih na placu i trune dok vi obilazite saltere i vadite kojekakve potvrde.

Naravno tamo ce ga ocerupati i oguliti sa njega sve sto bude potrebno policajcima.....dakle rezervni tocak, alat akumulator deloi koji se lako skidaju..radio aparat pod obavezno.... :cry:

Vi cete za to vreme novac i vase vreme da trosite po sudovima.

Uz angazman dobrog advokata povraticete auto ali bez prava registracije.

Dobicete ga na cuvanje....... :D

Dakle za one etuzijaste koji se nisu uplasili i koji bi i dalje da se bave sa prepravkom (kriminalom) da vam dam spisak potrebnih delova.

Posto vidim da je Pasat u pitanju za njega cu da vam dam okvirni spisak.

Idemo.

1. Instrument tabla sa vazdusnim jastucima.
2, Kilometar sat.
3. Letva volana
4. Tapacirunzi vrata prednji levi i prednji desni sa komandama za prozore
5. Elektroinstalacija kompletna( nema secenja posto je ista keperisana i integrisana)
6. Pozarni lim.
7. Komande pedala gasa kocnice i kvacila sa pripadajucim davacima
8. Servo kocioni aparat sa cevima za kocnice i dovodom vakuma.
9. Kuciste klimatizacije sa isparivacem i izmenjivacem toplote sa cevima i crevima
(ukoliko je klimatronik potreban i davac uv zracenja sunaca i komandni modul)
10. Cevi i creva od klima kompresora do kucista.
11. Risiver klima kompresora sa davacima i instalacijom.
12. Centrala air bag.
13. Farovi prednji
14. Birac brzina sa sajlama
15. Crevo cilindra kvacila do menjaca
17 Termo zastita protivpozarnog lima
18. Stub upravljaca.
19. Modul ESP-a na volanu ukoliko vozilo ima esp.
20 . Nosac osiguraca.
21. Nosac releja motorni i modulni deo .
22. Kaseta table
23. Oplata donja instrument table kod vozaca
24. Retrovizori spoljni levi i desni
25 Creva servo uredjaja.
26.Krajevi spona
27 Na nekim modelima mora se zameniti i rame uporno koje drzi amortizer jer englezi nose colovni promer spone.... [smilie=animal0018.gif] tako da se onda tu otvara cela ujdurma oko kompletnog trapa jer se ne moze zakaciti kraj spone sa letve volana...u tom slucaju imajte na umu menja se 14 elemenata prednjeg trapa.... [smilie=character0099.gif]
28 Komfort modul na Englezima stoji desno ispod sedista suvozaca...a na Evropskim modelima levo.......znaci i taj krak instalacije vam treba kao i sam modul....i tu ima gaf tepih je na evropskom modelu na levoj strani tanji da bi se taj modul zajedno sa kucistem mogao smestiti a na Englez u je tu deblji.

Znaci ako hocete da sve to stoji kako treba ...pazaricete i tepih.
[smilie=jumping0047.gif]
Iam jos desetak stavki ali njih ne mogu da obrazalazem..(male tajne )....i ovo je dosta..od mene. :lol:




E sad vam treba majstorska ekipa za ceo poduhvat.


Dobar a jeftin elektricar i elektronicar da sev to raspakuje i spakuje.... teoretski( a to u praksi ne postoji)

U praksi ili je seprtlja ili je strucnjak.... seprtlja je jeftin a strucnjak je skup.

Strucnjak nema vremena da se petlja sa tim budalastinama jer ne moze da to naplati.
Njegov radni sat je minimum 2000 dinara pa puta 30 sati.....za toliki rad on kod sebe u radionici odradi desetak auta za krace vereme i uz manji trud i uz manji rizik da se nesto zapali.....( par prepravljenih odomacenih Engleza se i zapalilo posle poduhvata transpalatacije) ..pa sam ih otkupio za sitne pare..tako da imam i delova za prodaju.... :lol:

Dakle sad je sledeci na redu limar.


Limar treba da isece ceoni lim i da ga zavari (punktuje)

Punkt aparat imaju 2 limara na 1000 a od te dvojice jedan je obavezno pun posla

E kad se lim zavari onda treba da se i zalepi ( lepjenje je obavezno sa Locktite sredstvom 2 tube po 18 evra)

Taj lepak ima svojstvo da je zvucna izolacija i da spreci prodor vode kroz spojeve.

Samo on moze da to drzi na mestu zbog torzionog uvijanja sasije......sve ostale budzevine su pale na ispitu...i obavezno vam noge budu mokre a tepisi puni vode.

Sledeci je naredu gosn farabar.

Frabar treba da sve to ofarba.

Znaci mora da prethodno sve izmatira...a postos e radi o zabitim delovima karoserije punim krivina i rupa tu se sve mora raditi rucno bez pomoci masinica koje smirglaju.

Ako ne matira dobro farba ce da se ljusti.....

Onda ide gosn mehanicar.

Majstor mehanicar da sve to lepo raspakuje i spakuje.

Znaci vadi se kompletan motor skida se ceo prednji kraj ukljucujuci i prednji noseci most unutrasnjost...sedista tabla i tepisi......tapacirunzi ...sve treba prvo rasklopiti pa vratiti na mesto.

Dakle to mora biti neko ko je taj posao vec radio i ko ima predstavu gde sta stoji....

I pored najbolje volje i znanja......bice tu propusta i sitnica koje ce vas definitivno posle izludjivati.

Znaci obavezno ce nesto da skripi i da se cuje poneki cvrcak....


To naravno nije sve...zafali uvek koja zabica neki dzek, konektor koji pukne.

Posle ove transplatacije obavezno vas zeza elektronika....pre ili kasnije.

Cesto poneki modul ne odgovara pa se mora budzti...recimo od air baga ih ima 24 tipa.
Od Esp je bolja situacija tu ih ima samo 11 tipova....

E nesto se nece moci zakaciti na instalaciju i pored najbolje volje i znanja majstora.

Tu su dva davaca koji idu u pod sa leve i sa desne strane......davci bel;eze bocne udarce i moraju biti kompatibilni sa centralom Air baga i ESP-a......njih ima........pa nemam pojma..ali ilustrativno cu da navedem primer da do sad nisam uspeo da prodam niti jedan jedini komad.....( nisu se poklapali brojevi) [smilie=character0029.gif] [smilie=character0029.gif]

Dakle imam ih jedno dvadeset komada...ali su mi ljudi uvek trazili neke koje ja nemam.

Dakle sleduje vam potraga.

Ne pomaze vam ni kupovina novog...jer se za kupovinu trazi broj sasije...a vi budzite dakle dobicete ono sto vec imate...za kupovinu vam treba broj sasije na kom je bio taj modul air baga i ESP-a....a to bog sveti zna koji je broj bio....

Moracete da obigrate otpade po kojekakvim zabitima gde se seku automobili pokradeni po regionu...i tu da sacometrijskom metodom pronadjete Djuntu.... [smilie=animal0032.gif]

Bicete u prilici da upoznate svet kriminala i prevaranata svih boja i fela.

Ima da vam obecavaju kule i gradove dok ne izbrojite lovu....kad se sa lovom rastanete.......zaboravice na sve.....budite srecni da vas i ne izmlate u slucaju reklamacije a nedaj boze da zatrazite svoj novac nazad.

Ne racunajte nikako da cete sve naci na jednom mestu...dakle sledi vam bas duga voznja i potraga.

Nemojte da racunate nista manje od mesec dana za ovu operaciju...i to ako stvarno zapnete iz petnih zila.

Spremite svoje zivce i nerve za svakojaka iznenadjenja.

Spakujte najnuznije stvari u vidu osnovne garderobe i pribora za licnu higijenu (za nedaj boze) ako dopadnete zatvora.... [smilie=sign0201.gif] ili bolnice.

Ali ne dajte se demoralisati.....vi krecete u biznis koji ce vam papiroloski obezbediti ogromnu zaradu i ustedu...... [smilie=mad0218.gif] :lol: ( ako vas ne uhvate i ako budete imali srece i ako delovi budu valjani i ako majstor ne zabrlja i ako vas policija ne otkrije, ako vas gangsteri ne umlate, ako vas lopovi ne pokradu......i ako i ako....i ako...)

I kad se sve to napakuje i skarabudzi onda u lepu voznju krenite.. ....sa vasim novim autom...( ako je on uopste vas i ako je to sto vozite auto)[smilie=character0182.gif]

_________________
Ne volim slihtare i ljigavce.


Poslednji put menjao paperinos dana Sre, 21. 1 2009. 11:03, izmenjena samo jedanput

Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sre, 21. 1 2009. 9:28 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon, 24. 11 2003. 17:23
Postovi: 7067
Lokacija: BG
Negde sam cuo da ima modela koji su vise simetricni od Pasata, recimo Peugeoti, pa ne mora toliko da se sece?


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sre, 21. 1 2009. 13:43 
OffLine
Moderator

Pridružio se: Sre, 13. 7 2005. 16:21
Postovi: 6660
Lokacija: Sabac
Garaža: Trnutno idem peske :)
Bax, prijatelju, znam mnogo preprodavaca i uvoznika, i nijednom nije palo napamet da to radi....Cim je to tako, to znaci da je to posao da crknes....Ko je pazljivo procitao mail, i nek je samo 50 % tacno, to ne da se ne isplati, nego propast...Voleo bih da imamo iskustvo nekoga ko je to radio...bas me zanima sta ce reci....

_________________



Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sre, 21. 1 2009. 13:53 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sre, 28. 9 2005. 13:27
Postovi: 346
Lokacija: Cacak
Gledao sam neku auto emisiju pre neki dan i lik prodaje vozila sa desnim volanom i kaze nema zabrane u zakonu ovo ono i kaze isto se vozi kao i levi volan... [smilie=character0182.gif] A uvek sam se pitao kako bi recimo na ibarskoj pretekao kamion ako je u koloni [smilie=mad0270.gif] E da ima kola kao sto je xm koji je simetrican pa ne bi moralo toliko da se sece i produzava... :D E sad znajuci koliki je posao samo skinuti pa vratiti tablu bez ikakvih menjanja ja u taj posao ne bih usao pa makar zaradio i par hiljada evra... :mrgreen:

_________________
CITROEN XM 2.0


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sre, 21. 1 2009. 13:55 
OffLine
Moderator

Pridružio se: Sre, 13. 7 2005. 16:21
Postovi: 6660
Lokacija: Sabac
Garaža: Trnutno idem peske :)
iz celog posta mi nije jasno zasto se menja mehanizam za saltanje, kad je raspored brzina isti...Za sve ostalo, moze kao da se desi...Mislim da je raspored delova u motornom prostoru isti, ali ljudi to su krupne stvari...Pa auto ima preko 5000 pozicija...Sta je isto a sta nije.....

_________________



Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 432 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2, 3, 4, 5 ... 29  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 9 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
POWERED_BY
Prevod - www.CyberCom.rs

www.vrelegume.rs