Vrele gume

Forum internet izdanja časopisa za automobilizam, motociklizam i nautiku
Danas je Čet, 30. 10 2014. 14:12

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 111 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Sledeća
Autoru Poruka
PostPoslato: Ned, 21. 12 2008. 2:39 
OffLine
New Member

Pridružio se: Sub, 15. 9 2007. 12:41
Postovi: 65
Pitanje je u vezi Renault Megane 1.5 dci 2005 god (prešao 135000 km), nedavno uvežen iz Francuske. Auto se trese na malom broju obrtaja tj. na leru, posebno se oseća kada se potpuno ugreje jer tada još malo smanji broj obrtaja na leru. Auto ide odlično, na dijagnostici nema grešaka. Filter goriva sam zamenio. U Renault-ovom servisu kažu da su dizne ili pumpa i hoće samo da mi zamene komplet dizni (1000 eur) a ako nije to onda da menjaju pumpu. Ima li još nešto što bi moglo da prouzrokuje ovakvo ponašanje a što bi trebalo proveriti pre ovih velikih zahvata. Za čišćenje dizni su mi preporučili bošistu na Zlatiboru (ja sam u KG), pa me zanima koliko to uopšte košta?
edit: da dodam da broj obrtaja na leru ne varira ni kada je motor hladan ni kada je zagrejan.

Pozdrav


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Ned, 21. 12 2008. 13:42 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon, 13. 11 2006. 13:56
Postovi: 2280
Lokacija: Beograd
Pre nego što im daš 1.000 evra, proveri nosače motora u drugom servisu.

_________________
Someday we'll be dead and none of this will matter...


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Ned, 21. 12 2008. 18:37 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon, 13. 8 2007. 16:11
Postovi: 502
verujem da su dizne i ovo ti je samo pocetak problema, ja imam scenika 1,9 dci i to su mane ovih motora kao sto su kod opelovih dti motora problem pumpe visokog pritiska


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Ned, 21. 12 2008. 22:49 
OffLine
New Member

Pridružio se: Sub, 15. 9 2007. 12:41
Postovi: 65
Danas mi je majstor proveravao uzorak iz filtera nafte, ima opiljaka od pumpe pa je ona sigurno otišla, a dizne su još pod znakom pitanja, u četvrtak auto ide kod bošiste. Malo ohrabrenje po pitanju dizni je da motor radi potpuno ravnomerno tj. ne menja broj obrtaja na leru, pa moj majstor veruje da dizne nisu oštećene. Inače, koliko sam shvatio čitajući po netu, i kod ovog motora je problem pumpa (koja nije Bosch nego Delphy tj. Lycos valjda) koja lako propada i počne da se kruni, pa ti opiljci upropaste i dizne.

Može li ova pumpa da se reparira, i koliko to košta ako može?


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Ned, 21. 12 2008. 23:03 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto, 24. 1 2006. 15:54
Postovi: 17831
Lokacija: NS
ddacha je napisao:
Lycos valjda)

Lucas.

_________________
SlikaSlika

Life is funny, skies are sunny
Bees make honey, who needs money


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Uto, 06. 1 2009. 14:38 
OffLine
Forum Member

Pridružio se: Uto, 06. 1 2009. 14:32
Postovi: 1213
Lokacija: Manchester
Garaža: Ferrari 458 Italia
vlasnik sam megana 2004 1.5dci koji je isto uvezen iz francuske i presao je oko 150 000km i imam problem sa pumpom visokog pritiska. problem je sto mi na bordu pokazuje INJECTION FAULT pri nekim ubrzanjima npr. preticanje. vozio sam ga u servis i kazu da treba da se menja ta pumpa visokog pritiska i da kosta oko 700 evra. ali ja inace vozim sa tim problemom auto oko 4 meseca i nikad se nije desavalo da mi se auto ugasi ili da se trese.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Uto, 06. 1 2009. 15:02 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto, 24. 1 2006. 15:54
Postovi: 17831
Lokacija: NS
Vidi prvi post na vrhu stranice, ti motori su problematicni nazalost.

_________________
SlikaSlika

Life is funny, skies are sunny
Bees make honey, who needs money


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sre, 07. 1 2009. 11:10 
OffLine
New Member

Pridružio se: Pet, 14. 7 2006. 18:23
Postovi: 5
Kuzmanovic je napisao:
vlasnik sam megana 2004 1.5dci koji je isto uvezen iz francuske i presao je oko 150 000km i imam problem sa pumpom visokog pritiska. problem je sto mi na bordu pokazuje INJECTION FAULT pri nekim ubrzanjima npr. preticanje. vozio sam ga u servis i kazu da treba da se menja ta pumpa visokog pritiska i da kosta oko 700 evra. ali ja inace vozim sa tim problemom auto oko 4 meseca i nikad se nije desavalo da mi se auto ugasi ili da se trese.


...a jel to tako od-oka procenili pumpu ili su bas ispitivali?
Imao sam slican problem na 1.9dci, hteli da mi menjanju pumpu, dizne, zamenili EGR.... i na kraju kod najobicnijeg majstora ocistio usisnu granu i auto poleteo i nema vise gresaka na racunaru.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Čet, 08. 1 2009. 1:08 
OffLine
Forum Member

Pridružio se: Uto, 06. 1 2009. 14:32
Postovi: 1213
Lokacija: Manchester
Garaža: Ferrari 458 Italia
pa stavili su ga na dijagnostiku i rekli da treba da se menja cela pumpa


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pet, 09. 1 2009. 14:12 
OffLine
New Member

Pridružio se: Pet, 14. 7 2006. 18:23
Postovi: 5
Kuzmanovic je napisao:
pa stavili su ga na dijagnostiku i rekli da treba da se menja cela pumpa


...ne kazem, moguce je, mada u tom slucaju bi pre otisao kod bosch majstora da pogleda, pre bilo kakve zamene.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pet, 09. 1 2009. 14:17 
OffLine
Moderator

Pridružio se: Sre, 13. 7 2005. 16:21
Postovi: 6660
Lokacija: Sabac
Garaža: Trnutno idem peske :)
ddacha je napisao:
Danas mi je majstor proveravao uzorak iz filtera nafte, ima opiljaka od pumpe pa je ona sigurno otišla, a dizne su još pod znakom pitanja, u četvrtak auto ide kod bošiste. Malo ohrabrenje po pitanju dizni je da motor radi potpuno ravnomerno tj. ne menja broj obrtaja na leru, pa moj majstor veruje da dizne nisu oštećene. Inače, koliko sam shvatio čitajući po netu, i kod ovog motora je problem pumpa (koja nije Bosch nego Delphy tj. Lycos valjda) koja lako propada i počne da se kruni, pa ti opiljci upropaste i dizne.

Može li ova pumpa da se reparira, i koliko to košta ako može?

zar nije filter goriva pre pumpe? ako jeste, a trebalo bi po svim zakonima, kako se opiljci pumpe nadjose tamo?
Ako je otisla pumpa, auto jako slabo vuce na svim rezimima rada, dimi i tesko pali....koliko sam te razumeo ide odlicno, samo trese na leru...moguce da ti je ler gas jako mali....dizel nema klasican saug, vec se to regulise promenom ugla predubrizgavanja....na koliko obrtaja ti radi kad je hladan?

_________________



Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pet, 09. 1 2009. 21:14 
OffLine
Forum Member

Pridružio se: Uto, 06. 1 2009. 14:32
Postovi: 1213
Lokacija: Manchester
Garaža: Ferrari 458 Italia
da se nadovezem na pricu: meni su u servisu rekli da mi je otisla ta pumpa ali mi auto normalno vuce i pali a i ne dimi uopste i jos je pod tim problemom oko 4 meseca.
daco i meni auto trese na leru ali to tako mora ipak je to dizelas, ako ima neko koga znas megana sa istim motorom sedi kod njega pa uporedi da li se tvoj vise trese nego obicno.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pon, 06. 4 2009. 1:38 
OffLine
New Member

Pridružio se: Pon, 06. 4 2009. 1:21
Postovi: 1
Ne znam da li si resio problem, ali verovali ili ne ja sam sve te probleme imao.
To sto ti trese auto na leru i meni se desava dugo vremena. Najverovatnije je nosac motora. Kada otvoris haubu i skines poklopac motora ima onaj "gusani" masivni nosac. Sedi u auto i nadji nekoga da malo podigne ili nategne nosac na gore ili levo ili desno. Ako prestane da trese znaci da je on u pitanju i kosta oko 100e.
A ovo sto je neko napisao za injecton fault ili kako vec pise na francuskom moze da bude obicno parce gume koje ide od turbine ka motoru. Meni je cadio neverovatno i nije isao upola od normalnog. Odvezao sam ga kod majstora koji je rekao da je katalizator, bla, bla (naravno nije bilo to). Gledao sam, to parce gume nemaju 1.9 dci motori, kao ni lucas-delfi pumpu, vec bosch. Original parce gume kosta 50ak e, ali sam ja nasao neko najobicnije crevo tog precnika i oblepio ga pancir trakom (ona siva sto u filmovima lepe ruke :D ). Potrudi se da nadjes crevo koje je protkano i koje je termootporno da se ne bi jebavao sa ovom trakom, mada nije lose oblepiti za svaki slucaj. Obavezno stegni dobro selne jer je to crevo pod pritiskom od turbine! Ja nisam dobro stegao pa mi je spalo!
Inace, sa meganom sam presao 40.000km, 180.000 ukupno, 2003 godiste i prezadovoljan sam! Izuzetno mali potrosac. (jedan casopis je pisao da je toyota prius na hibrid mali potrosac, ali tek posle 1.5dci)

ps. moj megan uvek radi na 850rpm, hladan ili topao... Nikada ne ide preko te granice, dok drugi auto (benzinac), krene sa 1100 i pada na 750


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pon, 06. 4 2009. 1:48 
OffLine
Forum Member

Pridružio se: Ned, 13. 1 2008. 15:01
Postovi: 308
Lokacija: NS
Cim ima opiljaka znaci da je otisla pumpa, nema tu neke mudrosti, ako budes jos malo vozio spremi lovu i za dizne.
Koliko vidim ti vise verujes forumasima nego majstorima u ovlascenom servisu... :?: .
Da su ovde ljudi strucniji od njih onda bi forumasi obucavali majstore u servisu a ne bi isli kod njih po savete i miljenja.

_________________
Ne volim slihtare i ljigavce.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pon, 06. 4 2009. 8:40 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet, 23. 10 2003. 16:34
Postovi: 8438
Garaža: DeLorean DMC-12
paperinos je napisao:
Koliko vidim ti vise verujes forumasima nego majstorima u ovlascenom servisu... :?: .
Da su ovde ljudi strucniji od njih onda bi forumasi obucavali majstore u servisu a ne bi isli kod njih po savete i miljenja.

Ako je to slucaj, zasto ti onda delis savete po citavom forumu ? :lol:

_________________
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 111 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 9 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
POWERED_BY
Prevod - www.CyberCom.rs

www.vrelegume.rs