Vrele gume

Forum internet izdanja časopisa za automobilizam, motociklizam i nautiku
Danas je Pet, 29. 8 2014. 5:14

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 2069 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 138  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta: Re: Hyundai i30
PostPoslato: Pet, 29. 7 2011. 15:40 
OffLine
New Member

Pridružio se: Sub, 09. 7 2011. 22:12
Postovi: 38
Ja vozim lanosa godinama na plin i ide fenomenalno, ali na benzin drugacije ,kako je covek rekao"guta knedele" i trza- mora redovno ciscenje dizni , ako se to ne radi onda nove kojih nema ispod 40e po komadu. Cvrsto sam resio da na mom novom i30 ugradim plin, jer taj novi sequent sistem radi naizmenicno plin - benzin zavisno od preoterecenja, pa verujem da nece biti nekih problema. Vodilja [smilie=mad0012.gif] mi je jevtinija voznja i manji udar na budzet zbogpotrosnje goriva, oseca se bogami.. [yesss] [bravo] [smilie=character0182.gif] .


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Hyundai i30
PostPoslato: Pet, 29. 7 2011. 16:06 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub, 20. 2 2010. 15:33
Postovi: 223
ugradnja plina pod obavezno :)

mene zanima da li sam imao mogucnost izbora velicine plinske boce, ili u servisu ugradjuju jednu jedinu od ~35 litara?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Hyundai i30
PostPoslato: Pet, 29. 7 2011. 16:44 
OffLine
New Member

Pridružio se: Sub, 09. 7 2011. 22:12
Postovi: 38
ne postoji tu standard oko boca, po meni najprakticnija je u rezervnom tocku od 35-42l ali ako hoces da imas vise plina i duze da vozis onda uzmi vece koje ce ti gepek auta kompletno zauzeti, pa proceni.
Mene interesuje koliko kosta ugradnja plina u ovlascenom hyindai servisu? [smilie=mad0270.gif] [bicikl] [smilie=character0182.gif] [smilie=character0201.gif] [sampion] [rostilj] [smilie=mad0270.gif] :)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Hyundai i30
PostPoslato: Pet, 29. 7 2011. 16:52 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub, 20. 2 2010. 15:33
Postovi: 223
pre nesto vise od godinu dana je bila oko 990e


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Hyundai i30
PostPoslato: Pet, 29. 7 2011. 18:23 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto, 05. 5 2009. 5:15
Postovi: 6329
Lokacija: Beograd
Garaža: Mercedes C 200 CDI Avantgarde
Ja bih za te pare isao na varijantu BRC plina...

_________________
Once you have followed the star there is no other car! THE BEST OR NOTHING !
http://www.youtube.com/user/MercedesBenzTV
http://www.vrelegume.rs/test/mercedesove-inovacije/
I moj ce porasti jednog dana :) http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... ASRhV1MrZs


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Hyundai i30
PostPoslato: Pet, 29. 7 2011. 19:51 
OffLine
New Member

Pridružio se: Sub, 09. 7 2011. 22:12
Postovi: 38
jasno, Brc je najnapredniji sistem, ne znam koji koriste u hyundai servisima. [bravo] [smilie=character0182.gif]


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Hyundai i30
PostPoslato: Pet, 29. 7 2011. 20:07 
OffLine
New Member

Pridružio se: Sub, 09. 7 2011. 22:12
Postovi: 38
to se tiče samog korišćenja zaista treba sesti u bilo koji automobil sa sekvencijalnim sistemom i provozati se. Prvo će Vas privući izuzetno mali (veličine nokta palca) prekidač za prebacivanje gas–benzin a koji je senzorskog tipa i sa pokazivačem nivoa gasa. Svako startovanje automobila je na benzin, prebacivanje na gas je određeno temperaturom motora, brojem obrtaja i određenim vremenskim intervalom. Uređaj podržava opcije koje imaju benzinski motori kao što je prekid dotoka gasa pri kočenju motorom, zaštita od previsokog broja obrtaja (tako se štiti motor od preforsiranja), automatsko vraćanje na benzin usled nedostatka gasa ili bilo kakvog drugog problema u radu, samodijagnostika sistema, mogućnost paljenja samo na gas u slučaju kvara benzinskog sistema i mnoge druge opcije.



Da rezimiramo: SEKUENT je uređaj konstruisan tako da ugradnjom u Vaše vozilo Vi kao korisnik ne osetite nikakvu razliku u kvalitetu vožnje, performansama, niti da imate ikakvih problema tokom eksploatacije. Jedinu razliku osetiće Vaš novčanik, koji će "davati" duplo manje novca za gorivo i Vaš automehaničar koji neće imati šta da radi na Vašem motoru jer 30–godišnje iskustvo dokazuje da motori koji koriste TNG mnogo duže traju i pouzdanije rade. Koliko štedite – izračunajte sami.

sekvencijalni sistemi.



LANDIRENZO, LANDI, LOVATO, ZAVOLI, BRC, TARTARINI, AC, AGIS, TOMASETO, LECHO, PRINS, RAIL, STEFANELI, LONGAS, MIMGAS, FOBOS, AUTOGASITALIA, BARDOLINI... [smilie=love0001.gif] [smilie=character0182.gif]


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Hyundai i30
PostPoslato: Sub, 30. 7 2011. 9:19 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet, 26. 8 2005. 12:18
Postovi: 1431
Lokacija: Zemun
Extra, a čuo sam da odr. sistemi imaju i sisicu za punjenje upaljača, tzv. popušački komplet ...
Najbolji način da u$ereš temu jeste da u njoj blebećeš o svemu nevezanom za naslov...

Šalu na stranu, bilo bi lepo da se držite teme i da iznesu mišljenje i utiske oni koji imaju plin u i30 ?!

_________________
Poštovani,
Vaš potpis nije u skladu sa pravilnikom foruma.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Hyundai i30
PostPoslato: Pon, 01. 8 2011. 10:52 
OffLine
New Member

Pridružio se: Čet, 17. 12 2009. 12:34
Postovi: 53
Hvala ljudi na pomoći.
Definitivno moram da posetim ''EKO TOP'' servis (setio sam se kao se zovu) koji su ovlašćeni i da ih nateram da mi saniraju ili zamene isparivač. Da li neko zna da li je moguća sanacija ili mora da se zameni i kolika je cena? Ovo pitam ako me budu zezali i pričvšćavali šelne. Ali kada bolje razmislim ima tu malo logike. Dečko iz servisa je tada rekao da su mi šelne bile labave i neki zavrtnjevi. Pošteno nisam imao problema jedno 30-tak dana, tj. nije se gubila rashladna tečnost. Nažalost nisam znao za slavine za ovazdušenje.
Ogi veruj mi na reč tri puta, u tri dana sam zvao Ehom i predstavljao se kao neko drugi i sva tri puta cena čišćenja dizni u ultrazvučnoj kadici bila je 4.000,00 dinara za sve 4.
Nisi mi odgovorio šta je sa TPS.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Hyundai i30
PostPoslato: Pon, 01. 8 2011. 14:18 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub, 20. 12 2008. 2:33
Postovi: 1576
Garaža: GWM Hover H5
vladapo je napisao:
jasno, Brc je najnapredniji sistem, ne znam koji koriste u hyundai servisima. [bravo] [smilie=character0182.gif]


ja sam razočaran BRC-om...1900€ me koštao ali nije to onaj vrhunski uređaj, najbolje mi je radio AG, www.imega.it, e to se zove vrhunski plin, u 150.000 km samo 3 servisa, svakih 50.000 km 8)
Slika
kad BRC napravi ovakve brizgaljke i kompletan sustav neka se jave! isto tako na starom uređaju AG nisam ni imao flashlube i nikakvo podmazivanje ventila i nikad nije bilo problema, nije bilo važno dal je motor hladan, topao, dal ga vozim 180 ili 50, BRC je vrlo osteljiv na loš plin, dok mi AG nikad nije zakazao

jako loš nam se pokazao i lovato zbog prevelike potrošnje, a kod landi renza nam nisu znali ugraditi bocu na šasiju, jedini koji je još radio dosta dobro je bio OMVL LPG, cenovno puno pristupačniji od AG-a, Landi Renza ili BRC-a


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Hyundai i30
PostPoslato: Pon, 01. 8 2011. 19:59 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub, 06. 10 2007. 21:50
Postovi: 4558
Lokacija: Beograd
Garaža: Hyundai i30 1,4
Queen je napisao:
Ogi veruj mi na reč tri puta, u tri dana sam zvao Ehom i predstavljao se kao neko drugi i sva tri puta cena čišćenja dizni u ultrazvučnoj kadici bila je 4.000,00 dinara za sve 4.


:shock: :shock: Ovog meseca cu ici kod njih na proveru auta pred put pa cu ih pitati i licno. Meni je iskreno cena od 4000 za jednu bila UZASNA ali sta zna dete sta je 100 kila... Ako je 4000 sve 4 ima da radim to kvartalno.

Citiraj:
Nisi mi odgovorio šta je sa TPS.


Ma nista bre, kazem ti, nema to veze sa TPS-om niti sam to proveravao. Govorim o problematicnom paljenju kada je velika vrucina. Ovih dana vozim BMB 98 i sa sigurnoscu mogu da kazem da i30 MNOGO VOLI dobro gorivo!

_________________
Čelnik VW-a seo u Hyundai i30: "Zašto tako nešto ne mogu napraviti BMW ni VW?!"

Ja ne idem u boj po tome kolika mi sila preti, već koliku svetinju branim.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Hyundai i30
PostPoslato: Uto, 02. 8 2011. 9:20 
OffLine
New Member

Pridružio se: Čet, 17. 12 2009. 12:34
Postovi: 53
Pitam te za TPS jer kod mene je meni prošle godine problem paljenja definitivno bio vezan za velike vrućine i definitivno nisam imao problema u Grčkoj kada sam koristio na Tasosu onaj njihov jeftini (1,73eura) bezolovni od 100 oktana, ali nažalost u poslednje vreme ne pali ni ujutru na 18 -19 stepeni. U stvari nema šanse da ga upalim iz prve, a dvaput mi se desilo da neće ni iz druge, a na benzin ne ide pri malim obrtajima kao kada sam ga kupio.
Što se tiče čišćenja dizni, malo sam istraživao, malo čitao forume u toku jučerašnjeg dana i malo zvao i stvari stoje ovako - čišćenje dizni ako voziš na plin je i više nego neophodno na cca 30.000km i to ultrazvučno, koje košta za sve četri sa mntažom i demontažom oko 4.000 dinara (može i jeftinije). Nakon čišćenja potrebno je na svakih 5.000km ubaciti jedan Winsov prečistač i to je to. Postoji i Wins metoda ali su efekti manjeg roka trajanja.
Da ne dužim ja sam za moje probleme isplanirao sledeće.
Idem u ECO TOP servis da mi srede procurivanje rashladne tečnosti i ovazduše instalaciju, a kod njih ću da radim i ultrazvučno čišćenje dizni (3.700 dinara). Jakše mi je da čišćenje radim kod njih jer sve mogu da ispratim i znaću sigurno da su uradili.
Istog dana kada završim napred navedeno kod ECO TOPa, idem u EHOM da mi zamene filter za benzin (2.000 dinara), provere pumpu za benzin i prikače na računar.
Nakon toga sipaću na Eco pumpi ono što si mi preporučio Ogi, a nakon toga pravac Grčka, pa ćemo videti.
Nadam se da ćemo najzad prevazići probleme i voziti opušteno. Iskreno sumnjam jer nakon napred navedenog moram rešavati čudne zvuke (cvilenje, škripanje....9 u zadnjem desnom delu, suvozačevog sedišta, a počelo je da se čuje i na vozačevoj strani - posle neverovatnoh 35.000km i više nego pažljive vožnje)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Hyundai i30
PostPoslato: Uto, 02. 8 2011. 14:00 
OffLine
New Member

Pridružio se: Ned, 05. 6 2011. 10:34
Postovi: 76
Garaža: hyundai i30 crdi
@Queen

Ne bih da te smaram i nisam imao nameru da ti više sugerišem na dihtung glave al kad si napisao da ideš u Grčku......
Kad već ideš kod majstora napomeni taj dihtung i te simptome koje opisuješ a ja bih iskreno voleo da sam debelo pogrešio.
Javi šta si napravio,srećno i srećan put.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Hyundai i30
PostPoslato: Uto, 02. 8 2011. 17:05 
OffLine
New Member

Pridružio se: Čet, 17. 12 2009. 12:34
Postovi: 53
ma ne smaraš prijatelju ni najmanje. sada sam tek ukapirao da ti povezuješ problem gubitka rashladne tečnosti i otežanog paljenja. vidiš ja sam to odvojio samo zbog toga što kada su mi kao stegli šelne više nisam gubio rashladnu tečnost.kapirao sam da ne može sad da gubi pa da stane pa opet da krene. kada malo bolje razmislim kada i upalim iz druge jedno par sekundi radi kao traktor i onda dobije snagu. normalno da ću im reći da sve pogledaju, ali lično mislim da su svi parametri dokaz da mi je neophodno čišćenje dizni.u svakom slučaju hvala puno i normalno da ću javiti.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Hyundai i30
PostPoslato: Čet, 04. 8 2011. 13:37 
OffLine
New Member

Pridružio se: Sub, 09. 7 2011. 22:12
Postovi: 38
da li mogu da se steluju ovi nasloni za glavu ,mnogo su nakrivljeni napred, pokusavao sam ali ne znam, zna li neko ima li neka fora?


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 2069 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 138  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Google [Bot] i 3 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
POWERED_BY
Prevod - www.CyberCom.rs

www.vrelegume.rs