Vrele gume

Forum internet izdanja časopisa za automobilizam, motociklizam i nautiku
Danas je Uto, 21. 10 2014. 8:58

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 218 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Sledeća
Autoru Poruka
PostPoslato: Sub, 31. 10 2009. 14:27 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto, 11. 4 2006. 23:09
Postovi: 1016
Lokacija: Novi Sad
1.6 TD u golfu 2 ili slicnim VW modelima (kao recimo kombi Carvel cini mi se ili tako nesto se zove), uglavnom vek trajanja tog motora je oko 250.000 km i tada se radi generalna. Sogor (sestrin muz) taj kombi sa 1.6 TD motorom i sad je presao oko 500.000 i motor je zreo za drugu generalnu. Takodje mi je drugar potvrdio, koji je imao G2 1.6 gtd da je na oko 250.000 km motor bio zreo za genrealnu. Tako da, nisu oni bas tako dugotrajni. [smilie=innocent0005.gif]

_________________
What is better then turbo engine?
VTEC turbo engine!


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sub, 31. 10 2009. 14:55 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto, 06. 6 2006. 0:20
Postovi: 4933
Lokacija: Vrsac
Caletov Fiat 127 je duze trajao,bez ikakvog odrzavanja,dobro kocnice,lamela i tako to se podrazumeva.Motor dva puta nadziveo limariju

_________________
Fiat Uno 1.0 FIRE 1989
Lada Niva 1.7i 2002
SlobaNS je napisao:
Pa, šta? I ja sam naduvan Veri Čukić pokazao izlaz na auto-put. :lol:


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Ned, 01. 11 2009. 12:05 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon, 17. 8 2009. 23:18
Postovi: 461
Garaža: toyota avensis D4d/citroen c5
Drazenko je napisao:
1.6 TD u golfu 2 ili slicnim VW modelima (kao recimo kombi Carvel cini mi se ili tako nesto se zove), uglavnom vek trajanja tog motora je oko 250.000 km i tada se radi generalna. Sogor (sestrin muz) taj kombi sa 1.6 TD motorom i sad je presao oko 500.000 i motor je zreo za drugu generalnu. Takodje mi je drugar potvrdio, koji je imao G2 1.6 gtd da je na oko 250.000 km motor bio zreo za genrealnu. Tako da, nisu oni bas tako dugotrajni. [smilie=innocent0005.gif]

e sad sta se misli pod generalnom!!!?
samo karike i dihtunzi!!!!koje vecine majstora samo zameni i posle toga auto prelazi dosta km

_________________
miris benzina....ehhh ko se u to zaljubi najebo je!


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sre, 04. 11 2009. 15:27 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet, 22. 9 2006. 14:42
Postovi: 214
Ja vozim golfa keca, 1980. godiste, 1.6D. Prosle godine sam radio limariju i majstor mi je rekao i pokazao gde je bio lupan i farban a gde mu je jos fabricka boja... S obzirom na godine PRVI put je radjena limarija na nosecim delovima karoserije (zadnji most, kosevi...), radjeno je bilo nesto verovatno tada kad je bio lupan ali samo da se sakrije i zamaze, tek sam ja odradio kompletnu limariju!

Motor: probio mi je dihtung glave i izbio je jedan cep na bloku (prethodni vlasnik sipao vodu preko zime), kad sam resio to da radim majstor mi je savetovao generalnu ali sam imao para samo za osvezenje, tj uradjeno je sve sem hilzni! (karike, pumpe, dihtunzi, semerinzi, lezajevi, kvacilo...) Velika greska, osim karika trebao sam i hilzne nekako da odradim. Od osvezenja sam presao skoro 50 000 i vec trosi dosta ulja. Kada je otvoren motor majstor mi je rekao da je sigurno presao preko 400 000 a verovatno i preko 500 po istrosenosti cilindara i da blok NIJE nista radjen! Na satu ima 350 000. Pre zamene karika kompresija je bila 27, 26, 29, 28. Boshista mi je rekao da ispod 24 nece vise da pali.

Za 3000 din napunim rezervoar i odem iz Vrnjacke Banje do Sida i nazad i jos se dve nedelje vozim po lokalu, to je preko 700km sa 35l nafte, pa racunajte prosek.

Ovako je palio samo posle zamene karika na oko -10,
http://www.youtube.com/watch?v=_kPcgw9zRkI

Odrzavanje auta uglavnom radim sam, skoro sam zamenio gl kocioni cilindar, italijanski marelli ili tako nesto kostao je 1300 din (cisto kao primer). Para za noviji auto nemam a i kada bih ga dobio za dzabe tesko da bih mogao da ga odrzavam kako treba.
Mozda ce Vam zvucati smesno ili glupo ali ovo je iako tako star, izuzetno zahvalan auto i veoma pouzdan. Ne pricam napamet, presao sam oko 60 000 km sa njim, malo ulozio i NIKADA mi taj auto nije stao na putu. Prelazio sam i vise od 1000 km u cugu i uopste se nije bunio. Na autoputu me smartici preticu ali se ne sekiram mnogo, spor je ali me uvek odveze i doveze gde treba.

U tome se oslikava kvalitet Golfa keca ili dvojke dizel a ne u komforu (el podizaci, zvucna izolacija, klima...), nadam se da me shvatate

_________________
Punto JTD HLX


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sre, 04. 11 2009. 16:56 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon, 10. 3 2008. 12:23
Postovi: 118
Lokacija: SLO
Sviđa mi se ova rečenica: "Na autoputu me smartici preticu ali se ne sekiram mnogo, spor je ali me uvek odveze i doveze gde treba."

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=5RkBN_6cuCw


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sre, 04. 11 2009. 20:45 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto, 05. 5 2009. 5:15
Postovi: 6329
Lokacija: Beograd
Garaža: Mercedes C 200 CDI Avantgarde
Posedujem 3 golfa 2 1.6 dizela bez turbine i mogu vam reci da nisu neudobni mnogo,zaista trosi 4 "kila" nafte po gradu i uopste nije losh auto uzimajuci u obzir smesnu cenu odrzavanja...Koristim ih za servis bele tehnike,ali sam ih povremeno vozio i do Sapca...Nije uopste neudobno,malcice sporo,ali boze moj :D
Jedina zamerka je to sto ima najtezi volan na svetu :D Ali robusno sam momce pa mi to nije predstavljalo veliki problem :D Naravno ja se nadam da tvoj komsija nije govorio kako je njegov bolji od tog punta ili necemu slicno... JEste dobar za to sta predstavlja,ali ne bih ga poredio ni sa jednim autom mladjim od 2000 godine...pa cak ni sa manjim od njega...

_________________
Once you have followed the star there is no other car! THE BEST OR NOTHING !
http://www.youtube.com/user/MercedesBenzTV
http://www.vrelegume.rs/test/mercedesove-inovacije/
I moj ce porasti jednog dana :) http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... ASRhV1MrZs


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sre, 04. 11 2009. 22:57 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto, 11. 4 2006. 23:09
Postovi: 1016
Lokacija: Novi Sad
gox je napisao:
Drazenko je napisao:
1.6 TD u golfu 2 ili slicnim VW modelima (kao recimo kombi Carvel cini mi se ili tako nesto se zove), uglavnom vek trajanja tog motora je oko 250.000 km i tada se radi generalna. Sogor (sestrin muz) taj kombi sa 1.6 TD motorom i sad je presao oko 500.000 i motor je zreo za drugu generalnu. Takodje mi je drugar potvrdio, koji je imao G2 1.6 gtd da je na oko 250.000 km motor bio zreo za genrealnu. Tako da, nisu oni bas tako dugotrajni. [smilie=innocent0005.gif]

e sad sta se misli pod generalnom!!!?
samo karike i dihtunzi!!!!koje vecine majstora samo zameni i posle toga auto prelazi dosta km

Pa to je "osvezavanje" motora, oni su mi rekli generalna. Sad, nisam ja toliko zapitkivao, ustvari nisam ni zapitkivao, nego mi sami rekli. Samo sto sam ja tada bio jos VW fan, pa mi je bilo basnosnovno tih 250.000 km. Sto je npr caletova Fiat Croma 1.6 karburator (sa tng-om vec 15 god) 1988. god ladno premasila, i sad gazi 290.000 i jos uvek ne daje nikakve znake posustajanja. Iako ga ja svake zime, evo vec 3 god ubijam i koljem, nista. Ili moj CRX, na satu stoji 230.000 km, ja sam ko zna koji vlasnik, tako da ga ja cenim na oko 300.000 km, uglavnom majstor kaze da motor nije diran. A ne smem ni da predpostavim sta je taj auto preziveo.

_________________
What is better then turbo engine?
VTEC turbo engine!


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sre, 04. 11 2009. 23:49 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon, 17. 8 2009. 23:18
Postovi: 461
Garaža: toyota avensis D4d/citroen c5
koji motor imas u CRX 1.5?

_________________
miris benzina....ehhh ko se u to zaljubi najebo je!


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sre, 04. 11 2009. 23:52 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto, 11. 4 2006. 23:09
Postovi: 1016
Lokacija: Novi Sad
gox je napisao:
koji motor imas u CRX 1.5?

Ne ne druze, ja imam CRX2, 1.5 ide samo u crx1. U mom je standrad 1.6 16v dohc 130ks.

_________________
What is better then turbo engine?
VTEC turbo engine!


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sre, 04. 11 2009. 23:58 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon, 17. 8 2009. 23:18
Postovi: 461
Garaža: toyota avensis D4d/citroen c5
lepo, lepo nisam znao da je CRX 2
mada i CRX 1 ima nekih 120 ks ako se ne varam

_________________
miris benzina....ehhh ko se u to zaljubi najebo je!


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Čet, 05. 11 2009. 0:06 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto, 11. 4 2006. 23:09
Postovi: 1016
Lokacija: Novi Sad
gox je napisao:
lepo, lepo nisam znao da je CRX 2
mada i CRX 1 ima nekih 120 ks ako se ne varam

115 Ks, mada ima zadnja serija sa ovim 1.6 16v kao u mom, ali to je jako retko, pogotovo kod nas, mozda ima 10-tak u drzavi, a mozda ni toliko. 130KS na 850kg tezak auto [smilie=jumping0047.gif]. Inace i taj 1.5 ide bolesno.
Nego sta sam hteo da kazem ovim, da jedna Fiat Croma 1.6 karburator i jedna Honda CRX koja pri tom ima visokoturazni motor (blokada mu je na 7.800 o/m) i niko takav auto ne kupuje da bi ga vozio do 3.000 obrtaja nadzivi Golfa 2 dizel. A pri tom pricamo o generacijsku istim modelima.

_________________
What is better then turbo engine?
VTEC turbo engine!


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Čet, 05. 11 2009. 21:38 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon, 13. 10 2008. 19:37
Postovi: 4684
Lokacija: Veternik
Garaža: VW Polo Cross
Moj drug ima G2, 1.6TD, presao je do sada 34000km, i jos mu nista nije radjeno, ali pre 10k km je poceo da trosi ulje, tako da ce ovih dana na generalku, inace pali "na pola kljuca", mozete da verujete, ne verujete, ali tako je. A truo je bio samo na petim vratima i oko kedera na soferci. A sad sto trebaju da se menjaju amotrizeri, silen blokovi itd, to je kriva godina proizvodnje :-) (1986)

_________________
Sta reci o Opelu, kad su napravili karavan sa troje vrata! ...i Audiju!
ZIVOT JE JEDAN, A GTI DVA.NULA!


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Ned, 11. 4 2010. 23:29 
OffLine
Forum Member

Pridružio se: Pet, 15. 1 2010. 21:30
Postovi: 475
Lokacija: Beograd
Garaža: Ford Focus mk1
Vidim da je svakakvih prica bilo za dvojku... Cinjenica je da je auto str, ali i neoporiva je cinjenica da ih je na nasim putevima jaaaako mnogo. Ima ih u svakavim stanjima, i to je uvek zahvaljujuci vlasnicima. I kod mene je u kuci Golf II iz '91 godine, 11 decembar prva registracija. Ima 1.6 d motor. Stariji je samo 4 meseca od mene, pa je verovatno zato i moj ljubimac. Inace, da nema mene, ko zna u kakvom bi stanju bio, jer moj otac nije bas azuran da ga mnogo sredjuje. Hocu reci samo da skoro bilo koji auto moze biti jako dugo pouzdan i dobro ocuvan ako se dobro odrzava. Ovom mom je na satu vec 416k km, a izgleda bolje od nekih mnogih koji su presli pola te kilometraze! Samo je stvar u odrzavanju.

Bilo je i prica o odrzavanju. Rreci cu samo da ga mogu ja odrzavati od dzeparca koji dobijam... Dalje je suvisno sve diskutovati.

A tacno je i da trosi "4 kila nafte". Trosi 4.1 sa 4 ljudi+natovaren. To smo merili kad smo isli na letovanje. DA ne bude zabune, nije bila voznja brzinom 90km\h, i na otvorenom. Vozili smo auto putem prosecno 110-115, i na brskom putu kao na Zlatiboru, zlataru i sl. Dakle, oborio sam i neciji komentar da je nemoguce da tako star auto trosi tako malo goriva...

A kazete da dimi... :D PA nego sta ce kad ima tolike kilometre iza sebe, a i "krstenica" mu je pozutela... Vidjao sam po gradu masu Mecki E klase oko 2000 godista koje dime mnogo gore nego Golfovi. Tako da nije nista strasno za Golfove.

Tacno jeste da su Golfovi precenjeni kod nas na trzistu, ali zasto ih onda toliko ima??? [smilie=mad0270.gif] Ne bi ih ljudi toliko vozili da su losi i da ne traju. To ne mozete osporiti. POstujem sve marke i modele, ali nemojte govoriti da su golfovi "kante" isl...


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Ned, 11. 4 2010. 23:47 
OffLine
Forum Member

Pridružio se: Pon, 01. 3 2010. 2:15
Postovi: 967
Lokacija: Mostar
Garaža: 106 gti
Svaki i najnoviji dizel dimi.

Nisu kante ali su precijenjeni.Vidio sam neki dan golfa 2 1.6d,bez ikakve opreme,prodaje se za 3000 eura.Šta je tu najgore,netko će ga i kupiti za te pare...


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Ned, 11. 4 2010. 23:52 
OffLine
Forum Member

Pridružio se: Pet, 15. 1 2010. 21:30
Postovi: 475
Lokacija: Beograd
Garaža: Ford Focus mk1
PA, to i jeste najgore, jer ne gledaju kod novi dimi, a kad vide dvojku da dimi, odma' okrenu na pricu "vidi ovaj krs kako dimi"!! :? Bzvz stvarno!

A jesu precenjeni, mada im sad pada cena. Sto je i logicno. Moj je pre 5 godina placen 3200, a do pre pola godine sam mogao da ga prodajem po 3000 gde god hocu! Sad je vec 2500 ok cena za njega (u odnosu na ostale).


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 218 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
POWERED_BY
Prevod - www.CyberCom.rs

www.vrelegume.rs